خبرهای داغ:
امسال المپیاد سراسری فرزندان کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در دو گروه دختران و پسران به میزبانی مناطق اصفهان و اراک برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۶۳۰۱۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول امور ورزش منطقه شمال شرق با اعلام خبر درخشش منطقه شمالشرق در المپیاد ورزشی خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: خوشبختانه تیم‌های اعزامی از این منطقه خوش درخشیده و در رشته‌های مختلف عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

محسن طاهری افزود: در رشته والیبال تیم منطقه شمالشرق با غلبه بر حریفان توانست به مقام قهرمانی دست یابد.

وی ادامه داد: تیم بسکتبال پسران این منطقه نیز با کمی بدشانسی به مقام نایب قهرمانی بسنده کرده و در جایگاه دوم قرار گرفتند.

وی ضمن تقدیر از میهمان نوازی برگزار کنندگان این دوره از مسابقات؛ اضافه کرد: تیم بدمینتون دختران منطقه شمالشرق در دو رده زیر 18سال و بالای 26 سال نیز با اقتدار بر حریفان پیروز شده و در سکوی اول مدال آوران قرار گرفتند.

طاهری با اشاره به کسب کاپ اخلاق این دوره از مسابقات شنا توسط دختران منطقه شمالشرق، خاطر نشان کرد: ورزشکاران این منطقه در رشته شنای رده سنی بالای 26 سال پس از اصفهان الف، عنوان دوم تیمی را نیز از آن خود کرد.

مسئول امور ورزش منطقه شمالشرق ضمن تقدیر از کسب این افتخارات توسط ورزشکاران حاضر در این تورنومنت یاداور شد: بانوان این منطقه در مسابقات والیبال و تنیس روی میز، مسابقه فینال را به حریفان واگذار کرده و نایب قهرمان شدند.

طاهری تصریح کرد: در رشته آمادگی جسمانی بانوان نیز ورزشکاران ما مقام سوم را بدست آوردند.

شایان ذکر است که تیم بدمینتون زیر 18 سال خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق با حضور موثر در مسابقات پالایش و پخش نیز توانست به مقام قهرمانی دست یابد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها