در تابستان امسال 114 مدرسه با 1006 کلاس در 19 پایگاه اسکان و به همراه خانه های معلم اردبیل و سرعین برای اسکان میهمانان تابستانی تجهیز شده اند.
کد خبر: ۸۵۶۳۰۷۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در بازدید از مراکز اسکان فرهنگیان در سرعین گفت: از آغاز فعالیت ستادهای اسکان تابستانی استان تاکنون 238 هزار و سیصد و بیست نفر روز در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده است.

سلیمی افزود: در طول فعالیت این ستادها تاکنون، 40 هزار و هشتصد و پنجاه و سه خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی به تعداد 117هزار و هفتصد و سی و هفت نفر در مراکز اسکان تابستانی فرهنگیان استان اسکان داده شدند.

برات سلیمی با تقدیر از کلیه عوامل اجرایی ستاد و مراکز اسکان فرهنگیان استان اظهار داشت: کارکنان آموزش و پرورش استان اردبیل با تجهیز و تنظیف کلاسها برای میهمان تابستانی، تکریم جایگاه معلمان و ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان کشور را اولویت کار خود قرار داده اند.

وی با بیان اینکه 434 نفر عوامل اجرایی در این خصوص فعالیت می کنند؛ گفت: در تابستان امسال 114 مدرسه با 1006 کلاس در 19 پایگاه اسکان و به همراه خانه های معلم اردبیل و سرعین برای اسکان میهمانان تابستانی تجهیز شده اند.

ارسال نظرات