صبح امروز به علت نامعلومی یک باب خانه روستایی و یک انبار علوفه با 4000 بند علوفه در روستای خمس در آتش سوخت.
کد خبر: ۸۵۶۳۰۷۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، به علت نامعلومی در روستای خمس خلخال یک واحد خانه روستایی و انبار علوفه با 4000 بند علوفه در آتش سوخت.

با حضور اعضای مدیریت بحران , بخشداری مرکزی و آتش نشانی های شهرداری خلخال- کلور - هشجین و روستاهای اندبیل و خوجین آتش با سختی مهار شد.

در این آتش سوزی 4000 بند علوفه دامی سوخت و یک باب خانه روستایی و طویله نیز به کلی به همراه اثاثیه منزل این روستایی در آتش سوخت.

احمد قبنری بخشداری مرکزی خلخال در محل حادثه گفت: متاسفانه به علت نامعلومی آتش سوزی از ساعت 4 بامداد شب شروع شده و تا مطلع شدن اهالی ا تش به خانه مسکونی و طویله سرایت کرده که انبار علوفه و خانه مسکونی کاملا در آتش سوخته و با همت اهالی و بسیج مردمی و عوامل انتظامی و با بسیج نمودن آتش نشانی های دهیاری های منطقه آتش را به کلی مهار شده و علت حادثه آتش سوزی در دست بررسی است.

بخشدار اضافه کرد: کلیه اثاث منزل این روستایی نیز در آتش خسارت دیده است.

قنبری از اهالی خواست تا به علت خشک بودن مراتع و کم آبی در منطقه در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزی در مراتع و اراضی حتما بخشداری و دهیاری ها را در جریان گذاشته تا از صدمات بیشتر به اهالی ، روستاها و اراضی ملی و طبیعی جلوگیری شود.

قنبری از دهیاران بخش مرکزی خواست تا با هماهنگی کامل با بخشداری مرکزی و مدیریت بحران از هرگونه خسارات به اراضی ملی , روستاها و اهالی جلوگیری کنند.

صاحب خانه روستایی نیز که با چشم هایی پرگریه بر سر صورت خود می زد اظهار داشت: بیش از 6 ماه تلاش کردیم تا این علوفه هار جمع آوری کنیم و زحمات یکسال ما به هدر رفت و خانه ام نیز در آتش سوخت. به گفته مطلعین محلی روستا شب گذشته در همین خانه بساط عروسی پهن بوده و قرار بود امروز پسر همین فرد حادثه دیده از آتش سوزی عروس خود را به خانه بیاورد.

در یک هفته گذشته بیش از چهار آتش سوزی در روستاها و اراضی خلخال گزارش شده است.

ارسال نظرات