مدير آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد/

ناجا مقتدرانه در مقابله با مجرمان ايستاده است

مدير آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد گفت: ناجا مجموعه اي با ثبات و قابل اعتماد در نظام اسلامي است كه در مقابله با مجرمان مقتدرانه ايستاده است.
کد خبر: ۸۵۶۳۰۸۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، احمد دهقاني، مدير آموزش و پرورش پارس آباد در ديدار با فرمانده انتظامي شهرستان پارس آباد، از امنيت به عنوان مهمترين ركن پيشرفت و سلامت جامعه ياد كرد و گفت: توسعه و پيشرفت در ابعاد مختلف و تاثيرگذاري آموزش و تحصيل علم و دانش، با وجود امنيت دست يافتني خواهد بود.

وي ضمنقدرداني از تلاش هاي شبانه روزي مجموعه انتظامي شهرستان در تامين امنيت منطقه و ارتقاي آرامش مردم، اظهار داشت: ناجا مجموعه اي باثبات و قابل اعتماد در نظام اسلامي است كه مقتدرانه در مقابله با مجرمان ايستادگي کرده و در خدمت آسايش و آرامش مردم است.

مدير آموزش و پرورش پارس آباد تصريح كرد: احساس آرامش و امنيت دانش آموزان، معلمان و مجموعه آموزش و پرورش در سنگر علم و دانش، ماحصل سخت كوشي ها و تلاش هاي شبانه روزي پليس است.

در ادامه ديدار، سرهنگ حسين بهمني فرمانده انتظامي شهرستان پارس آباد نيز با تاكيد بر ضرورت ارتقاي سطح تعاملات في مابين نيروي انتظامي و آموزش و پرورش، گفت: كاركنان اداره آموزش و پرورش با تعليم و تربيت دانش آموزان و ارتقاي علم و دانش آنان، آينده اي روشن را براي نسل جوان رقم مي زنند كه ثمره آن جامعه سالم، موفق و بدور از ناهنجاري ها و انحرافات است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار