خانواده های شهدای کارمند پارس آباد مغان تجلیل شدند

در آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خانواده های شهدای کارمند شهرستان پارس آباد مغان تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۵۶۳۰۹۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مهدی احمدی، فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم با تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر لزوم تجلیل و تکریم ازخانواده های معزز شهدای کارمند در هفته دولت تاکید کرد و گفت: شهدای کارمند موجب سر افرازی ایران اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان اسلام شدند.

مهدی احمدی با بیان اینکه توافق هسته ای و موفقیت در مقابل ابرقدرتهای دنیا دستاورد خون شهدا و حاصل پایداری و مقاومت خانواده های آنان است، افزود: اقدامات دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان در دستیابی به مذاکرات هسته ای پس از جنگ 12 ساله دیپلماتیک استکبار جهانی با نظام اسلامی در سایه همین رشادتهای شهدای کارمندی حاصل شده است.

مهدی احمدی، بسیج را بزرگترین نهاد مردمی با روحیه ایثار و شهادت در تمامی صحنه ها در وسط میدان مبارزه برشمرد و گفت: اقدامات و عملکرد بسیج بدون منت و با جانفشانی صورت می گیرد و این یک فرهنگ عظیم است که بایستی مسئولان دستگاهای اجرایی با استفاده از فرهنگ بسیج این چرخه مردمی را رو به جلو حرکت دهند.

وی، ویژگی های بسیج را پایبندی به دین و ولایت عنوان و به الحاق کارمندان دولت به بسیج کارمندی در جهت خدمات رسانی بهتر به مردم تاکید کرد.

در این مراسم که با حضور تعدادی از روسای ادارات شهرستان پارس آباد در کانون فرهنگی جوانان بسیج برگزار شد، از تعدادی از خانواده های شهدای کارمند این شهرستان با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار