فرماندار بیله سوار/

اختصاص 54 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 به شهرستان بیله سوار مغان

فرماندار شهرستان بیله سوار مغان گفت: از محل اعتبارات ماده 180 اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال به با هدف ایجاد توازن در توزیع عادلانه اعتبارات در مناطق کمتر توسعه یافته به این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۵۶۳۱۰۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، آرام حلیم، فرماندار شهرستان بیله سوار مغان در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: از محل اعتبارات ماده 180 اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال به با هدف ایجاد توازن در توزیع عادلانه اعتبارات در مناطق کمتر توسعه یافته به این شهرستان اختصاص یافت.

وی گفت: ماده 180 با هدف ایجاد توازن در توزیع عادلانه اعتبارات در مناطق کمتر توسعه یافته و مناطقی که از متوسط کشوری پایین تر هستند اختصاص می یابد تا از این طریق عقب ماندگی های این مناطق تا حدودی جبران شود و به متوسط کشوری نزدیک تر شوند.

وی اظهار کرد: این مبلغ بر اساس اولویت بندی و تصمیم گیری ها اختصاص داده می شود. و دستگاه های اجرایی که این اعتبارات به آنها تخصیص می یابد باید صرف پروژه های نیمه تمام کنند و هیچ پروژه جدیدی نباید آغاز شود.

وی به اهم برنامه های هفته دولت و یکسال گذشته در شهرستان بیله سوار مغان اشاره کرد و گفت: سال 93 سالی پر کار برای ادارات شهرستان بود و 44پروژه با اعتبار500 میلیارد ریال در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

حلیم با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم استفاده از امکانات، منابع و ظرفیتهای داخلی برای پیشرفت و توسعه کشور اظهار کرد: راه، محور توسعه است و باید بهسازی و حذف راههای حادثه خیز در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار