خبرهای داغ:

گروه جهادي بسیج دانش آموزی حوزه کوثر با خانواده شهدا+ عكس

دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای جهادی بسیج دانش آموزي حوزه کوثر با خانواده شهیدان اصغریان، صائمی پور، بهروزی و اندیشه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۶۳۱۵۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، تعدادی از شرکت کنندگان در اردوهای جهادی بسیج دانش آموزی حوزه کوثر به اتفاق فرمانده این حوزه با خانواده شهیدان علی اصغر اصغریان،عبدالله صائمی پور،اسماعیل بهروزی و علیرضا اندیشه دیدار و گفت و گو کردند.


در این دیدارها که در منازل شهدا برگزار شد در ابتدا یکی از دانش آموزان مقاله ای در وصف ایثار و شهادت قرائت و در ادامه فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود با تجلیل از خانواده معظم شهدا با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهداست اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت که در دفاع مقدس متبلور شد سبب شده تا جامعه ما در برابر تهدیدات داخلی و خارجی با عزت و اقتدار بایستد.


معصومه صفری افزود: تلاش ما در بسیج این است تا بتوانیم این فرهنگ را به نسل نو منتقل کنیم و این بازدیدها در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.


وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در بسیج گفت: اردوهای جهادی در راستای مرمت و بهسازی مدارس توسط دانش آموزان در تابستان انجام می شود و این در راستای فرهنگ بسیجی و کمک به جامعه و همنوعان است و ما تلاش می کنیم نسل جدید ما از الان به فکر آینده کشور و حفظ و نگهداری آن باشند.


در این دیدارها مادران شهیدان اصغریان،صائمی پور،بهروزی و اندیشه با تقدیر از حضور دانش آموزان و مسئولین بسیج با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا و حفظ حجاب و عفاف و تعمیم آن در جامعه به بیان خاطراتی از شهدای خود پرداختند.

در پایان این دیدارها هدایایی از طرف بسیج دانش آموزی حوزه کوثر به خانواده شهدا اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها