رئیس هیئت تیراندازی گلوگاه اعلام کرد:
رئیس هیئت تیراندازی شهرستان گلوگــــــــــاه از آغـــاز مسابقات تیراندازی اهداف پروازی (تراپ) با شرکت چهار استان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۳۱۷۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱




خبرگزاری بسیج مازندران،به گزارشروابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه عظیم کلبادی‌نژاد در حاشیــــــــــــه برگزاری مسابقات اهداف پروازی در باشگاه «افراسا» واقع در نزدیکی ساحل دریای آرام گلوگاه اظهار کرد: سالانه حداقل پنج مسابقه تیراندازی اهداف پروازی به مناسبت‌های مختلف در گلوگاه به صورت آزاد یا تیمی برگزار می‌شود که استقبال‌کنندگان خوبی دارد.

وی بیان کرد: امروز نیز این مسابقات به مناسبت گرامی‌داشت میلاد امام رضا (ع) و هفته دولت تدارک دیده شده و از ورزشکاران رشته تراپ در استان‌های مازندران، گلستان، گیلان و تهران دعوت شده که ۶۰ نفر هستند.

رئیس هیئت تیراندازی شهرستان گلوگاه گفت: حضور علی حافظی یکی از بازیکنان خوب عضو تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی در این مسابقات مایه دلگرمی ما و شرکت‌کنندگان است.

این مسئول با تشکر از حمایت مالی اسپانسر مالی مسابقات، بیان کرد: مسابقات امروز به صورت آزاد و انفرادی برگزار شده که در پایان به نفرات اول تا ششم سکه یا پول نقد به همراه لوح و مدال قهرمان اهدا می‌شود.

کلبادی اظهار کرد: سید مجتبی میرامینی، سیدجواد میرامینی، مسلم خادملو، فیرزو امیرخانلو و امیرحسین کلبادی‌نژاد از بازیکنان خوب رشته تراپ در گلوگاه هستند که به‌ویژه سید مجتبی میرامینی رتبه‌های خوبی را در سطح استانی، ملی و بین‌المللی کسب کرده است.

وی با اشاره به تاسیس باشگاه افراسای گلوگاه از سال ۸۵، افزود: این باشگــــاه بعد از باشـــــــگاه «ساصد» تهران که مربوط به صنایع دفاع است، دومین باشگاه‌ معتبر و استاندارد کشور با رعایت تمامی استانداردهای مربوط به فدراسیون تیراندازی است که مورد بازدید و تایید مسئولان فدراسیون قرار گرفته است.

کلبادی در پایان گفت: مسئولان شهرستانی و استانی باید توجه بیشتری به این باشگاه داشته باشند، زیرا این باشگاه توانمندی برگزاری مسابقات آسیایی را نیز دارد و در این راه از حمایت‌های مالی افرادی چون سیروس کلبادی‌نژاد مدیر رستوران اکبر جوجه گلوگاه برخوردار هستیم که پشتوانه مالی و معنوی محکمی برای هیئت تیراندازی شهرستان گلوگاه محسوب میشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها