فرماندار گلوگاه در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران شرق مازندران پروژه های هفته دولت در گلوگاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۶۳۲۰۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارشروابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه عیسی قاسمی طوسی درجمع خبرنگاران شرق مازندران ضمن تقدیر از حضور بی سابقه مردم در مراسم تشییع شهدای غواص گفت: ملت ایران با حضور بی سابقه خود نشان دادند که به شهدا، آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری پای‌بند هستند.

وی افزود: در سال گذشته با تخصیص ۶۰ درصدی بودجه ۱۱ میلیارد تومانی توانستیم ۱۴۰ پروژه در این شهرستان به بهره برداری برسانیم.

فرماندار گلوگاه پروژه های هفته دولت را تشریح کرد و گفت: در اولین روز هفته دولت کلنگ ساخت ساختمان بخش دیالیز بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه به زمین زده می‌شود و دستگاه های دیالیز این بخش هم‌اکنون تهیه شده و امیدواریم هرچه زودتر این ساختمان تکمیل شود تا شاهد مرتفع شدن این مشکل در حوزه بهداشت و درمان باشیم.

وی از برگزاری جشنواره شهیدرجائی در دومین روز از هفته دولت خبرداد و مطرح کرد: در این جشنواره که با حضور خادمان حرم رضوی برگزار می‌شود مدیران وکارمندان نمونه تقدیر می‌شوند.

طوسی گفت: افتتاح شن‌ریزی جاده بین مزارع روستاهای خورشیدکلا، تیله نو، نظام محله، هشتیکه، سنکیابسر، مهدیرجه و ریحان آباد و افتتاح طرح آبرسانی و آسفالت زیرگذر راه ‌آهن روستای ریحان آباد، در سومین روز از هفته دولت برگزار می‌شود.

فرماندار گلوگاه از افتتاح طرح تجهیز و نوسازی و یکپارچه سازی ارضی شالیزاری و خط انتقال آب زراعی در روستای لمراسک خبرداد و افزود: پروژه تامین برق مزرعه کشاورزی و آسفالت خیابان شهید علی اکبر نجفی و بهسازی و آسفالت راه روستایی در تیرتاش و افتتاح آسفالت راه روستایی سراج محله به تیرتاش و خط انتقال آب زراعی به صورت کانال مستطیلی در سراج محله و افتتاح پست برق فشار متوسط هوایی در قلعه پایان نیز در سومین روز از هفته دولت برگزار می‌شود.

طوسی از عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای دولت در روز پنج شنبه ۵ شهریور خبرداد و گفت: دیدار مردمی فرماندار و روسای ادارت قبل از نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه از برنامه‌های پنجمین روز از هفته دولت در گلوگاه است.

رئیس شورای اداری گلوگاه گفت: افتتاح پروژه تامین برق مسکن مهر تات و افتتاح طرح آبیاری تحت فشار و قطره ای در روستای نظام محله و بهره برداری از غسالخانه روستای نصرت آباد و افتتاح باغ در اراضی شیبدار و ساختمان دهیاری نیالا در ششمین روز از هفته دولت اجرا می‌شود.

وی از افتتاح ساختمان شبکه بهداشت و درمان گلوگاه در آخرین روز از هفته دولت خبر داد و گفت: ساختمان پایگاه مقاومت بسیج مهدیه خورشیدکلا و خانه کشتی گلوگاه که آرزوهای دیرینه کشتی گیران این شهرستان بوده در هفتین روز از هفته دولت افتتاح می‌شود.

قاسمی طوسی گفت: هیج واحد صنعتی راکد در شهرک صنعتی گلوگاه نداریم و ۱۱ واحد تولیدی صنعتی در این شهرک مشغول فعالیت هستند و پیگیر اتصال این شهرک به حط راه آهن سراسری کشور هستیم.

فرماندار گلوگاه در پایان مطرح کرد: پروژه بزرگ آب شیرین کن گلوگاه در سفر هیئت دولت با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها