مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: با تمام محدودیت ها سعی کرده ایم بهترین باشیم.
کد خبر: ۸۵۶۳۲۱۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاري بسيج، محمد خالقی مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت البرزگفت:  در کنار فعالیت تیم بزرگسالان دو تیم جوانان و امید باشگاه با بهره گیری از استعدادهای البرزی تشکیل شده اند.این دو تیم در حال حاضر در لیگ کشور حضور دارند و درخشش قابل توجهی در مسابقات کشوری داشته اند به نحوی که تحسین مربیان تیم های مختلف را در پی داشته است.

خالقی با بیان اینکه در یک فرایند زمانی ۵ ساله تیم اصلی مقاومت نیازی به بازیکنان غیر بومی نخواهد داشت گفت: ما برخلاف خیلی از باشگاه ها در مسیر سازندگی حرکت می کنیم و ایمان دارم با این روند در۵  سال آینده این باشگاه جایگاهی خوب در فوتسال کشور خواهد داشت.

وی به عملکرد تیم بزرگسالان این باشگاه در لیگ برتر اشاره کرد وگفت: خوشبختانه برد ارزشمند و روحیه بخشی در هفته گذشته در برابر یاسین پیشرو قم داشتیم و همانطور که پیش از این نیز گفتم  با گذر زمان و کسب تجربه ، بازیکنان ما توانایی خود را نشان خواهند داد.

مدیرعامل تیم مقاومت البرز با ابراز امیدواری به ادامه این روند گفت: تیم جوانی داریم و باید کمی صبوری به خرج داد تا ضمن هماهنگی بیشتر میان بازیکنان روند نتیجه گیری تیم بهبود پیدا کند.

خالقی به آخرین وضعیت کمک مالی شورای شهر کرج اشاره کرد و گفت: لایحه ۵۰۰ میلیون تومانی کمک به  این باشگاه پس از یک رفت و برگشت به ۲۰۰ میلیون تحلیل یافت با این حال هنوز اقدامی از سوی پارلمان شهری برای پرداخت این مبلغ نشده است .

خالقی ادامه داد: این توقع و انتظار می رود که دوستان شورای شهر با جدیت بیشتری موضوع کمک به این تیم را پیگیر باشند و ما را در حل مشکلات یاری دهند.

وی در پایان افزود: با همه محدودیت هایی که با آن مواجه هستیم تیم های باشگاه مقاومت با انگیزه بالا در لیگ های کشور به میدان می روند و تمام توان خود را به کار گرفته اند تا نماینده شایسته ای برای استان البرز باشند.

ارسال نظرات