با سخنرانی سردار اباذری،

یادواره شهدای یگان صابرین برگزار می‌شود

چهارمین یادواره پاسدار شهید صمد امیدپور و شهدای یگان صابرین در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۳۲۶۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، چهارمین یادواره پاسدار شهید صمد امیدپور و شهدای یگان صابرین عصر پنج شنبه هفته جاری در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود.

سردار حمید اباذری، جانشین دانشگاه افسری تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) به عنوان سخنران اصلی و حاج اسماعیل عموزاده مداح این یادواره است.

به گزارش بسیج؛ شهید صمد امیدپور اول آذر ماه 1364 در خانواده‌ای مذهبی در روستای نقله بر شهرستان رودبار زیتون استان گیلان، دیده به جهان گشود؛ وی در دوران دانش‌آموزی به عضویت بسیج دانش‌آموزی درآمد و تحصیلات خود را در مقطع پیش دانشگاهی در شهر جیرنده بخش عمارلوی رودباربه اتمام رساند. شهید امیدپور همزمان به عضویت بسیج شهر منجیل درآمد و پس از مدتی عضو فعال بسیج شد و عاشق ولایت فقیه بود و همواره می‌گفت که باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم. شهید امیدپور در سال 1384 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و پس از گذراندن دوره آموزش افسری در دانشگاه امام حسین(ع) عضو یگان ویژه صابرین شد. این شهید عاشق شهادت بود و همواره می گفت که من اگر لیاقت شهادت را داشته باشم بزرگ‌ترین هدیه الهی است.

این شهید بزرگوار در تاریخ سیزدهم شهریور 1390 در ارتفاعات جاسوسان منطقه سردشت و در درگیری مستقیم با گروهک تروریستی پژاک به همراه 13 تن از دلاورمردان سپاه به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات