معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت نقش ائمه جماعت در انتقال فرهنگ دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس گفتمان‌های دینی دفاع مقدس در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۳۳۱۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام علی کارگر صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد استانی مناسبت‌های دفاع مقدس در استان یزد، با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از طلایی‌ترین دوران‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس به صورت ویژه نسبت به معرفی و تبیین ابعاد مختلف فرهنگی، نظامی و اعتقادی رزمندگان و ایثارگران در دفاع مقدس توجه شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بیان خاطرات و اشاره به فرهنگ دفاع مقدس، توسط ائمه جماعت مساجد، با زبانی شیوا و جوان پسند در هفته دفاع مقدس ضروری است.

وی برگزاری مسابقه ویژه در سایت تبیان، تجلیل از کارمندان جانباز، سرکشی از خانواده طلاب شهید و جانباز و تشکیل جلسات گفتمان دینی با موضوع دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های تدوین شده سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد همزمان با هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

محافل از مسجد تا شهادت در یزد برگزار می‌شود

علی زباندان، مدیر کانون فرهنگی مساجد استان یزد هم در این نشست با بیان اینکه مساجد به عنوان پایگاه انقلاب و نظام نقش موثری در ایجاد وحدت جامعه ایفا می‌کنند، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از جانبازان و ایثارگران محلات در مساجد از جمله برنامه‌های تدوین به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

وی اجرای برنامه وصیت‌خوانی شهدا، برگزاری 5 محفل " از مسجد تا شهادت"، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، خاطره‌گویی، افتتاح 2 کانون فرهنگی در مساجد به نام شهدای دفاع مقدس، هدفمند نمودن مباحث نماز جماعت ظهر و عصر در مورد دفاع مقدس و اجرای برنامه مادران آفتاب با هدف تجلیل از مادران شهدا در مساجد محوری استان یزد، از دیگر برنامه‌های در دستور کار دبیرخانه کانون فرهنگی مساجد استان یزد دانست.

 

ارسال نظرات