شجره طيبه صالحين بسیج کارمندان استان کرمان برگزار كرد

نشست مربيان با سرمربی شجره طيبه صالحين بسیج کارمندان استان کرمان

نشست ماهیانه مربیان با سرمربی شجره طیبه صالحین بسیج کارمندان استان کرمان با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۶۳۳۱۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

نشست مربيان با سرمربی شجره طيبه صالحين بسیج کارمندان استان کرمان

نشست ماهیانه مربیان با سرمربی شجره طیبه صالحین بسیج کارمندان استان کرمان با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» برگزار گردید.

 


در ابتداي اين جلسه سرهنگ حسینخانی مسؤل سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله با تبریک دهه کرامت به مربيان و سرمربي شجره طيبه صالحين قشر بسیج کارمندان، افزودند: مربیان تربیتی وظیفه ای بسیار سنگین و مهم بردوش دارند و آن هم کاربردی کردن برنامه های شجره طیبه صالحین در حلقه های صالحین می باشد.

وی اهتمام و تلاش جدي مربيان در برگزاري منظم جلسات حلقه سرگروه ها و تعامل با آنها، حضور فعال و منظم مربيان در جلسات حلقه مربيان و حفظ ارتباط و تعامل با سرمربي شجره طيبه صالحين، رفع مشکلات در برگزاری حلقه های صالحین سرگروه ها را متذكر و بر اهمیت کیفی سازی حلقه های صالحین در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان تاکید کردند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله گفت: بسیجیان باید به عنوان پیشتاز طرح گفتمان ولایت در کشور عمل کنند و موظف به ترویج گفتمان ولایت و همگانیکردن سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی هستند و عمل به گفتمان مقام عظمای ولایت وظیفه همگانی اقشار جامعه است که این طرح فقط با جهاد و حماسه به مقصد می رسد.

در ادامه حجت الاسلام حسینی سرمربي شجره طيبه صالحين با با بیان احادیث و روایات در خصوص اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، خاطر نشان كردند: تاکید بر ضرورت استفاده از آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع) در جلسات صالحین و برگزاری حلقه ها بصورت منظم گفت: بنای ما بر کار انقلابی بر پایه قرآن است.

سرمربي شجره طيبه صالحين افزودند: مربيان صالحین بايستي با تشكيل جلسات حلقه سرگروه هاي خود و تمركز آنها بر روي فرهنگ در مسير تبیین گفتمان ولايت قدم بردارند. كمك به حفظ دين و عقيده متربيان، تأكيد بر موضوع امربه معروف و نهي از منكر، تلاش در زمينه كيفي سازي و غني سازي حلقه هاي شجره طيبه صالحين و به ويژه حلقه سرگروه ها و ... از ديگر موضوعاتي كليدي مي باشد كه بايستي در صدر برنامه هاي مربيان قرار گیرد و به طور كلي بايستي با يك بينش جهادي در جهت پيشبرد برنامه هاي شجره طيبه صالحين تلاش كرده و حركت نماييم.

در ادامه این نشست مربيان به بیان نظرات و دیدگاههای خود در خصوص « اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری حلقه های سرگروه های صالحین در ادارات » پرداخته و به سوالات و شبهات آنان نیز توسط سرمربی پاسخ داده شد.

 


ارسال نظرات
آخرین اخبار