مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لرستان:

رسانه ها از پرداختن به دغدغه های فرهنگی رهبر انقلاب غافل نشوند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لرستان گفت: رسانه ها از پرداختن به دغدغه های فرهنگی رهبر انقلاب غافل نشوند.
کد خبر: ۸۵۶۳۳۲۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علیرضا کرمی در مراسم افتتاحیه دوره آموزش تکمیلی مسئولین روابط عمومی نواحی و رده های مختلف سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در خرم آباد با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع دولتمردان در خصوص فرهنگ گفت: جامعه ما از لحاظ فرهنگی دارای مشکلاتی است و با این حال انتظاری که از رسانه ها وجود دارند این است که در راستای از میان برداشتن این مشکلات از پرداختن به دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب غافل نشوند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در جمع دولتمردان نگرانی خود را نسبت به مساله فرهنگ اعلام کردند اعلام کردند افزود:  باید نسبت به این ابراز نگرانی رهبر انقلاب مساله توجه ویژه داشته باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان تبلیغ عالمانه مسائل دینی و الهی، پاسداشت ارزشهای انقلابی و دینی، اطلاع رسانی صادقانه و شفاف، پیشقدمی در حفظ ارزشهای انقلاب و اعتبار زدایی از گفتمان های مخالف و مغایر انقلاب اسلامیرا از جمله رسالت های رسانه ها برشمرد و گفت: رسانه ها می بایست در برابر هجمه های مختلفی که علیه آنها می شود صبر و تامل داشته باشند در غیر اینصورت از میدان به در می شوند.

کرمی با بیان اینکه مردم مطبوعات را با جان و دل پذیرفته اند؛ از این رو اگر رسانه ها خوراک غیرالهی به آنها بدهند مورد قهر خدا قرار می گیرند اضافه کرد: رسانه ها با پاسداشت ارزشهای دینی نباید نگذارند که نظام به دست لیبرالها بیفتد.

وی همچنین از عوامل گروه تلویزیونی سپاه لرستان به دلیل کسب مقام اول در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی سپاه قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار