خبرهای داغ:
راهپیمایی برد بلند شبانه کارکنان لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) سپاه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۳۴۰۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اولین مرحله راهپیمایی برد بلند شبانه در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی توسط کلیه کارکنان پایور و وظیفه این یگان انجام شد.

سردار سید علی سیدی، فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) در ابتدای راهپیمایی در جمع کارکنان لشکر با توجه به اهمیت رزم شبانه اظهار کرد: از مولفه های آمادگی رزم راهپیمایی های برد بلند است که هدف ما از این راهپیمایی آشنایی با اصول اولیه پیاده روی در شب و تکنیک های آن است.

وی ابراز کرد: کلیه کارکنان ستاد و صف اعم از گردان های پیاده، رده های پشتیبانی رزم و رده های ستادی در این مرحله از راهپیمایی می بایست با مسافت مشترک 30 کیلومتر در قالب یک ستون طی مسیر کنند.

سردار سیدی با اشاره به تحولات منطقه و جنگ های نیابتی در کشورهای همسایه تصریح کرد: دشمن در صدد است تا در آینده ایران را نیز درگیر این ناآرامی ها کند، بنابراین لازم است ما بیش از پیش بر آمادگی های خود بیفزائیم، لذا استفاده از شب در رزم های آینده جزء مولفه های برتری آفرین است، زیرا رزم شبانه دارای تکنیک ها و تاکتیک هایی است که نیاز است ما آن را به خوبی بشناسیم و از آن بهره بگیریم.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه استان قم خاطرنشان کرد: توجه به این نکات بازدارندگی ایجاد می کند تا دشمن به مخیله اش جنگ با این سرزمین هم خطور نکند و در صورت اشتباهات محاسباتی دشمن ما آمادگی لازم را با تمرینات برای خود کسب کرده ایم.

لازم به ذکر است که این راهپیمایی با قرائت زیارت پر فیض عاشورا آغاز شد که تاریکی شب حال و هوایی شب های عملیات در دوران دفاع مقدس را برای همگان تداعی نمود و نماز جماعت صبح پایان بخش این برنامه بود.


ارسال نظرات