خبرهای داغ:
به منظور التیام بخشیدن به زخمهای روستاییان آسیب دیده از جنگ؛
گروه جهادی "سفیران سلامت" متشکل از دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی قم، جهت خدمت رسانی به روستاهای کم برخوردار گیلان غرب و شناسایی و درمان عوارض باقیمانده از بمبارانهای شیمیایی دوران دفاع مقدس بر مردم این روستاها به این مناطق اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۶۳۴۱۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

سید سعید رخشنده مسئول گروه جهادی "سفیران سلامت" دانشگاه علوم پزشکی قم در گفتگو با خرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار کرد: به منظور خدمت رسانی بهداشتی و درمانی به مردم کم برخوردار از امکانات پزشکی و درمانی و همچنین شناسایی و درمان عوارض احتمالی ناشی از بمبارانهای شیمیایی رژیم بعث عراق در دوران دفاع مقدس بر جانبازان عزیز شیمیایی در روستاهای شهرستان گیلانغرب، گروه جهادی "سفیران سلامت" به این روستاها اعزام شده است.

وی ابراز کرد: این گروه جهادی که روز شنبه اعزام شده است، شامل حدود 80 نفر از دانشجویان و کارکنان داوطلب رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی است که تا پانزدهم شهریور به خدمت رسانی در این مناطق اقدام خواهد کرد.

رخشنده همچنین با اشاره به اجرای موفق طرح غربالگری دیابت و فشارخون در روستاهای قم توسط این گروه خاطرنشان کرد: بسیجیان جهادگر با توجه به تخصصشان در زمینه ی پزشکی و درمانی به انجام امور بهداشتی و درمانی و اجرای طرح غربالگری و مهم تر از همه تهیه شناسنامه درمانی از ساکنان مناطق محروم شهرستان گیلانغرب مشغول میشوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها