نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ناهنجاری ها در فضای فرهنگی کشور سبب نارضایتی برخی از مراجع و درمندان انقلاب شده است.
کد خبر: ۸۵۶۳۴۲۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
محمد رضا محسنی ثانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  با اشاره به دوساله شدن عمردولت در ارزیابی خود از فعالیت های فرهنگی اظهار داشت: متاسفانه فضای فرهنگی کشور دارای ناهنجاری هایی است که سبب نارضایتی افرادی شده است که با نگاه ایمانی و اعتقادی به مسائل نگاه می کنند.

وی با اشاره برخی از حرکت ها در حوزه های مختلف فرهنگ بیان داشت: اینکونه ناهنجاری ها در بحث مسائل فرهنگی زمینه ساز و بستر مسائلی خواهد شد که با انقلاب اسلامی سنخیتی ندارند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی به لزوم عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: مقاوم کردن اقتصاد به معنای افزایش قدرت اقتصادی در منطقه و جهان است که متاسفانه در جهت گام های لازم را برداشته نشده است.

وی لازمه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را زیرساخت های مناسب دانست و تصریح کرد: ایجاد زیرساخت ها در جهت فراگیر شدن نسخه اقتصاد مقاومتی نیار به هماهنگی بین تما دستگاهها دارد.

محسنی به برخی از گمانه زنی ها در مورد لغو تحریم ها اشاره کرد و خاطر نشان کرد: لازمه ارتباط با دنیا و اقتصاد ها بزرگ نیز داشتن اقتصادی مقاوم و پویا است تا کم ترین تاثیر پذیری را از کشورهای دیگر داشته باشیم.

این نماینده مجلس با انتقاد از برخی دستگاهها در زمینه توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از دستگاهها هنوز به این باور نرسیده اند و در اجرای سیاست ها و عمل کردن به اقتصاد مقاومتی گام برنداشته اند.

محسنی با بیان اینکه در دوسال اخیر شاهد ثبات نسبی در بازار بوده این بیان داشت: دولت از این ثبات حاکم در جهت کاهش رکود بر تولیدات استفاده کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها