مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلفان:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلفان گفت: رفاه طلبی استقلال وهویت دینی راخدشه دار می کند.
کد خبر: ۸۵۶۳۴۲۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۱

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام دکتر صیادی در مراسم یادواره شهدای گاوکش که با حضور فرمانده سپاه ناحیه دلفان و جمعی ازمسئولین بخش خاوه برگزار شد گفت: رفاه طلبی استقلال و هویت دینی و اسلامی را خدشه دار می کند و البته مهمترین انتظار شهدا از ما نیز این است که از رفاه طلبی بپرهیزیم.

وی با بیان اینکه شهدا ازما انتظار دارند که با احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه درمقابل منکرات بی تفاوت نباشیم افزود: اگر این فریضه الهی در جامعه حاکم شود بسیاری از مشکلات معنوی، فرهنگی و روابط اجتماعی که مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است رفع می شوند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلفان با اشاره به اینکه امربه معروف ونهی از منکر مسئله جدی است و باید تمام مسلمانان توجه جدی به آن داشته باشند گفت: امروز دشمنان اسلام باتمام توان و با استفاده از ابزار رسانه ای مختلف نظیر ماهواره و اینترنت وارد عمل شده اند تا به اسلام ضربه وارد کنند.

صیادی به سهم بزرگ شهدا در در دفاع از انقلاب و جنگ اشاره کرد و افزود: شهدا برای دفاع از آرمان های انقلاب و امام راحل از هم سبقت می گرفتند.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم کتاب «درس امروزمان پرکشیدن است» با موضوع خاطرات شهید عزیز قاسم پور به نویسندگی فریده شادابی برای (گروه سنی ج ) رونمایی شد.

ارسال نظرات