استقبال چشمگیر مردم زنجان از فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص)

روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان از استقبال چشمگیر مردم زنجان از فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۳۴۳۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷

به گفته پرویز آزادی رییس سینما بهمن زنجان، فیلم تاریخی محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی از ششم شهریور ماه در سینما بهمن زنجان همزمان با سراسر کشور بر روی پرده رفته است.

آزادی استقبال مردم زنجان از فیلم بلند سینمایی محمد رسول الله (ص) را چشمگیر عنوان کرد و افزود: زمان سانس های نمایش فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) ساعت 10، 13:30، 16:45 و 20 خواهد بود.

وی اظهار داشت: پیش بینی می شود این اثر فاخر هنری تا پایان اکران در سینما بهمن زنجان فروش بالا را دریافت کند و بیشترین مخاطب را در بین فیلم های اکران شده در این سینما به خود اختصاص دهد.

فیلم محمد رسول الله (ص) بزرگترین پروژه تاریخ سینمای ایران ساخته مجید مجیدی است. که از محاصره مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز می شود و به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد، در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام تا 12 سالگی آن حضرت را در بر می‌گیرد.

صحنه‌های وفات مادر برگزار حضرت رسول اکرم (ص) در روستای ابواء و صحنه های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه هم از دیگر بخش‌های فیلم است، فیلم محمد با نخستین سفر پیامبر به شام و رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می‌رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار