با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ابرکوه از خدمات ارزنده 30 سال خدمت پرسنل رسمی شهرداری که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اند با اهداء لوح تقدیر و هدایایی، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۶۳۴۵۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه،با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ابرکوه از خدمات ارزنده 30 سال خدمت آقای محمود زارع، از پرسنل رسمی شهرداری که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اند با اهداء لوح تقدیر و هدایایی، تقدیر و تشکر به عمل آمد. 

حاتمی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات این پرسنل خدوم اظهار داشت: بازنشستگی ابتدای برنامه ریزی شخصی در زندگی هر شخص است.

شهردار ابرکوه افزود: بازنشستگی یک نوع تجربه بزرگی است که می تواند منجر به کارآفرینی موثر در جامعه باشد و در این سن افراد دوران ربازدهی تجارب و دانسته ها را سپری می کنند. 

حاتمی بیان داشت: نقطه برجسته ایشان در طول خدمت مردم مداری ایشان با وجود داشتن مسئولیت حساس بود.

محمود زارع مسئول واحد درآمد شهرداری در ادامه این جلسه اظهار داشت : من در این مدت 30 سال سعی کردم که خالصانه خدمت خود را انجام دهم و با وجود حساسیت و موقعیتی که من داشتم تمام سعی خود را در جهت رضایت شهروندان انجام دادم و با این بازنشستگی خودم را جدا از شهرداری و شورای اسلامی شهر نمیدانم. 

وی افزود: من تجربه خود را مدیون اعضای شورای اسلامی شهر می دانم و افتخار شاگردی را داشتم. و در پایان این دوران تنها در خواست من از مردم و مسئولین عفو قصورات می باشد.

 

ارسال نظرات