مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری در نشست با کارشناسان بانک مهر اقتصاد استان، اظهار داشت:‌این بانک یک تجربه موفق در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی بوده است.
کد خبر: ۸۵۶۳۴۸۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مديرعامل شركت شهركهای صنعتی استان در نشستي با معاونان اعتبارات، طرح و توسعه، رئیس شعبه مرکزی بانك مهر اقتصاد اين استان با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري بر مقوله اقتصاد مقاومتي گفت: از آنجا كه صنعت استان قادر است به بالندگی و بقای خویش در میان ‌مدت و بلند مدت برسد؛ وجود ابزار متنوع، خودتنظیم و انعطاف پذیر در درون ساختار اقتصادی استان، امکان شکنندگی اقتصاد سیستم را به ‌شدت کاهش می‌دهد.

رضا گنجی افزود: بر همين اساس شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري ضمن هدف گذاري اهداف عاليه خود در جهت اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي ،در تلاش است با تعامل با بانك ها و بنگاه های اقتصادی استان و براساس قواعد سياست مذكور ،ضمن رفع موانع پيش روي صنعت ،اقتصاد و اشتغال زايي استان به نوعي در جهت كمك به صنايع كوچك استان بشتابد.

وی، ادامه داد: به حمدا... ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی در استان مان وجود دارد که بانک ها و بنگاه های اقتصادی می توانند با ورود به حوزه حمایت از تولید و صنعت در رونق اقتصاد استان و ایجاد اشتغال پایدار سهیم باشند.

مديرعامل و رئيس هيات مديره شركت شهرك هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري افزود: بانک مهر اقتصاد استان در اجرايی كردن اقتصاد مقاومتی، یک تجربه موفق بوده که می تواند اندوخته های گرانبهای خويش را در اختیار سایر بانک ها و موسسات مالی در جهت رشد و شكوفايي در اين زمينه، قرار دهد.

معاون اعتبارات بانك مهر اقتصاد استان نيز در اين نشست با تشریح اقدامات اين بانک در زمینه حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، اظهار کرد: به جرأت می توانیم بگوییم مجموعه بانک مهر اقتصاد در طول این 22 سال که به مشتریان خدمت رسانی کرده، کاملاً در خدمت اقتصاد مقاومتی و اقتصاد ملی بوده است.

عبدالرحیم اسماعيلی با بیان اینکه یکی از گام های موثر بانک مهر اقتصاد‌،‌ حمایت از اقتصاد استان در قالب دو طرح مجزاست، گفت: در تعامل با شركت شهرك هاي صنعتي استان دو طرح تسهيلات به صنايع كوچك فعال مرتبط با مواد غذايي و طرح جامع خريد دِين ارائه گرديد كه با اجرايي شدن اين دو طرح ضمن رفع مشكل نقدينگي واحدهاي مذكور، ظرفيت توليد آنها نيز افزايش خواهد يافت.

به گزارش بسیج، بانک مهر اقتصاد با ده شعبه در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت می کند.
ارسال نظرات