شهردار اردبیل/

رسانه‌ها برای کاهش سرانه تولید زباله در اردبیل فرهنگ‌سازی کنند

شهردار اردبیل گفت: با توجه به اینکه سرانه تولید زباله در اردبیل از آمارهای کشوری و جهانی بالاتر بوده باید رسانه‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی همکاری جدی با شهرداری داشته باشند تا فرهنگ درست شهرنشینی و کاهش سرانه زباله در اردبیل ترویج شود.
کد خبر: ۸۵۶۳۵۴۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، در جلسه هم‌اندیشی تبادل افکار برای پیشبرد برنامه‌های شهری با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل اظهار داشت: یکی از راهکارهای توسعه اردبیل فرهنگ‌سازی برای حفظ و صیانت از شهر توسط مردم بوده که در این راستا رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما نقش و تاثیر مهمی را ایفا می‌کنند.

وی بیان کرد: شهرداری اردبیل با وجود کمبود اعتبارات و منابع مالی سعی کرده خدمات متنوع و زیادی به مردم ارائه کرده و رضایتمندی عمومی را فراهم آورد که امیدواریم با مشارکت عمومی بتوانیم شهرداری را در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر قرار داده و در ارائه خدمات مختلف و متنوع به مردم و شهروندان با مشکل و نارسایی مواجه نباشیم.

شهردار اردبیل با بیان اینکه سرانه تولید زباله در اردبیل از آمارهای کشوری و جهانی بالاتر است، گفت: در این زمینه نیاز است رسانه‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی همکاری جدی با شهرداری داشته باشند تا فرهنگ درست شهرنشینی و استفاده بهنیه از امکاناتی که متعلق به خود مردم است منجر به حقظ منابع و جلوگیری از هزینه‌های بیهوده شده و همه مردم بتوانند از این امکانات و منابع موجود بهره‌مند شوند.

لطف‌اللهیان توسعه فرهنگی را مقدمه توسعه اقتصادی دانست و تصریح کرد: صدا و سیما در صف مقدم توسعه فرهنگی قرار دارد و شهرداری با استفاده از ابزار رسانه می‌تواند به توانمندی‌ها و ضریب خدمات خود افزوده و از این طریق در جلب رضایتمندی مردم گام بردارد که انتظار می‌رود صدا و سیمای مرکز استان اردبیل در این زمینه همکاری و تعامل همه‌جانبه‌ای همچون گذشته با شهرداری داشته و در ترویج و توسعه فرهنگ شهرنشینی به شایستگی عمل کند.

وی با اشاره به اهداف و نتایج برگزاری نشست هم‌اندیشی افزود: تشکیل کمیته مشترک و پیگیری مستمر مصوبات و نیز عقد تفاهم‌نامه جامع برنامه‌سازی از دستاوردها و نتایج این نشست بوده که امیدواریم در این راستا با همت و جدیت تمام وارد شده و بتوانیم زمینه‌ساز توسعه خدمات شهری در اردبیل شویم.

ارسال نظرات