مدیرکل صدا و سیمای اردبیل/

برنامه‌های مشارکتی بین صدا و سیما و شهرداری اردبیل افزایش می‌یابد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای افزایش برنامه‌های مشارکتی بین صدا و سیما و شهرداری در کنار سایر برنامه‌های جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۳۵۵۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عبدالله مددی، در جلسه هم‌اندیشی تبادل افکار برای پیشبرد برنامه‌های شهری با شهردار اردبیل اظهار داشت: یکی از وظایف صدا و سیما انعکاس دقیق اطلاعات، عملکرد و خدمت‌رسانی به مردم و نیز انتقال مطالبات و خواسته‌های مردم به مسئولان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز اردبیل برای پوشش و انعکاس عملکرد شهرداری تمام تلاش خود را به کار بسته و با تولید برنامه‌های مختلف در حوزه ارتقای فرهنگ شهرنشینی و صیانت و حفاظت از امکانات شهری تلاش می‌کند تا در این زمینه اقدامات اساسی را انجام دهد.

وی افزود: با هم‌افزایی و تعامل با دستگاه‌های مختلف اجرایی و مشارکت دادن مردم در کارها می‌توان رضایت و اعتماد مردم را بیش از گذشته جلب کرد که صدا و سیمای مرکز استان اردبیل در این راستا اقدامات لازم را انجام می‌دهد تا مردم در راستای اهداف و سیاست‌های شهری در اردبیل گام بردارند.

مددی از برنامه‌ریزی برای افزایش برنامه‌های مشارکتی بین صدا و سیما و شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: این برنامه‌های مشارکتی در کنار سایر برنامه‌های جاری در سطح استان اجرایی و عملیاتی می‌شود تا بتوانیم در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی در بین مردم پیشگام بوده و از این طریق در پیشبرد برنامه‌های شهری نقشی تاثیرگذار ایفا کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل بیان کرد: افزایش این برنامه‌ها می‌تواند در کنار ارتقای فرهنگ عمومی و رفتار شهروندان در حفاظت از منابع موجود، در شفاف‌سازی افکار عمومی در ارائه خدمات شهری نیز تاثیرگذار بوده و سبب تسهیل در ارائه خدمات توسط شهرداری برای شهروندان در سطح شهر اردبیل شود.

ارسال نظرات