معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی بالای گردشگری در سطح استان اردبیل باید برنامه‌ریزی اساسی و کاربردی برای جذب گردشگران خارجی به اردبیل انجام شود.
کد خبر: ۸۵۶۳۵۶۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی آذرنژاد، در جلسه کارگروه گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: کلیات موضوع آزادسازی نرخ آب‌های درمانی به شرط انجام مطالعات کارشناسی در مورد نحوه اجرای آن به منظور افزایش سطح کیفیت خدمات در این حوزه بررسی و مصوب شده است.

وی با اشاره به شرکت استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی فیتور اسپانیا بیان کرد: به منظور نمایش قابلیت‌های گردشگری بسیار استان چون مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی و سایر ظرفیت‌های گردشگری استان شرکت در این نمایشگاه در راستای کمک به جذب بیشتر گردشگران خارجی به این استان بسیار مهم و ضروری است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرایی اتاق بازرگانی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، شهرداری اردبیل، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان و بخش خصوصی به منظور بررسی و ارائه راهکار برای شرکت در این نمایشگاه شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان سرعین نیز گفت: 825 هزار دستگاه خودرو در سه ماهه نخست امسال وارد شهر سرعین توریستی شده که ایین آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش را نشان می‌دهد که باید تلاش و جدیت بر ارائه خدمات کیفی به این مسافران باشد.

عاطف ناصری تصریح کرد: روند استقبال از مسافران و گردشگران امسال با به حداقل رساندن مشکلات و مسائل در مقایسه با سال گذشته و اجرای بیش از 28 برنامه گردشگری تدوین شده، به نحو احسن انجام شده است.

ارسال نظرات