ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد طرح قرآنی از قدر تا غدیر را به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۵۶۳۵۷۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد طرح قرآنی از قدر تا غدیر را به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت برگزار می‌کند.

این طرح به مدت 90 روز از 18 رمضان همزمان با آغاز شب‌های قدر تا 18 ذی‌الحجه روز عید غدیر خم در حال برگزاری است.

در قالب این طرح، در طول مدت زمان یاد شده، روزانه یک آیه از آیات‌الاولایه از طریق سامانه پیامکی به علاقمندان ارسال می‌شود.

این طرح که بهترین فرصت برای آشنایی با آیات قرآن کریم با موضوع فضایل اهل بیت (ع)، ولایت امیرالمومنین (ع) و فضایل ایشان است و با استناد به منابع شیعه و اهل سنت به صورت ارسال پیامک به علاقمندان اجرا می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این طرح و دریافت آیات یاد شده می‌توانند برای شرکت در طرح قرآنی از قدر تا غدیر، عدد 1818 را به سامانه 1000351 ارسال کنند.

این طرح ویژه ساکنان شهرستان یزد است و بعد از عید غدیر نیز جلسه ای با موضوع آیات یاد شده به منظور تبیین بیشتر آیات الولایه برگزار خواهد شد.

* طرح «پیام بَران پیامبر» در یزد اجرا می‌شود

همچنین طرح پیامکی «پیام بَران پیامبر» از سوی ستاد مبشران غدیر در یزد اجرا می‌شود.

طرح پیامکی 40 روزه پیام بَران پیامبر، در راستای اطاعت از امر پیامبر که فرمودند «فلیبلغ الحاضر الغائب و الوالد الولد الی یوم القیامه» و نشر پیام غدیر برگزار می‌شود.

این طرح ویژه 3 هزار نفر از طلاب و روحانیون شهر یزد است که برگزاری آن از دوم شهریور ماه جاری آغاز شده و به مدت 40 روز تا 10 مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

زمان پایان این طرح همزمان با روز عید سعید غدیر خواهد بود و این طرح با پنج محور برای مخاطبان اجرا می‌شود.

در قالب این طرح احادیثی در بیان اهمیت ولایت همچنین خطبه غدیر، آداب غدیر در فرهنگ‌سازی و غدیر در کلام امام و رهبری، علما و بزرگان و دانشمندان و ... برای مخاطبان پیامک می‌شود.

 

ارسال نظرات