خداشناسی اساسی‌ترین نقش را در حیات فرد ایفا می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب در حاشیه برگزاری کلاس‌های عقیدتی دوره تکمیلی گردان ۴۱۹ امام حسین(ع) گفت: خداشناسی اساسی‌ترین نقش را در حیات فرد ایفا می‌کند.
کد خبر: ۸۵۶۳۵۷۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عظمتی، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان میناب دیروز، 10 شهریورماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خداشناسی باید درفرد تقویت یابد، گفت: خداشناسی راهی برای رسیدن به کمالات دنیوی و اخروی است.

 وی در ادامه با اشاه به حدیث قدسی «من عرف نفسه فقد عرف ربه» خودشناسی فرد را مورد تأکید قرار داد و افزود: خداشناسی با تکمیل خودشناسی و شناخت فرد از خود تحقق می‌یابد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب بیان کرد: اگر خداشناسی فرد تکامل یابد شناخت درستی از دین، اعتقادات و باورهای دینی و قلبی در فرد رشد و به حد کمال می‌رسد.

 عظمتی در ادامه سخنان خود در این زمینه بصیرت و شناخت را زمینه‌ای برای تثبیت تصمیمات در جهت قطعیت و تبدیل به حق عنوان کرد.

 وی با اشاره به کلام شهید مدرس «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست» اظهار کرد: خداشناسی، راهنماشناسی و معادشناسی محور اصلی کلام اسلامی تشکیل می‌دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار