مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد گفت: در هفته دفاع مقدس در قالب اجرای برنامه «مادران آفتاب» از صبوری و فداکاری‌های مادران شهید در مساجد استان تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۳۵۸۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

محسن رستگاری دیروز اظهار داشت: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در هفته دفاع مقدس با برگزاری برنامه‌های متنوع و متعدد یادواره‌های شهدا، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارد.

وی ادامه داد: فضاسازی مساجد در هفته دفاع مقدس در دستور کار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قرار دارد و با همت این کانون‌ها، از جانبازان، آزادگان و ایثارگران استان در هر محله‌ای در مسجد آن منطقه تجلیل خواهد شد و در این هفته جوانان فعال در کانون‌های مساجد با خانواده‌های شهدا دیدار خواهند کرد.

رستگاری عنوان کرد: وصیت‌نامه خوانی شهدا در مسجد، هدفمند بودن مباحث بین دو نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء در مساجد با محوریت هفته دفاع مقدس، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، تجلیل از مادران شهدا در قالب همایش «مادران آفتاب»، خاطره‌گویی دفاع مقدس، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و اجرای سرودهای حماسی از جمله برنامه‌هایی است که کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در هفته دفاع مقدس در اجرای آن نقش خواهند داشت.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد همچنین از افتتاح کانون‌های مساجد به نام شهدای دفاع مقدس در این هفته خبر داد و افزود: در هفته دفاع مقدس پنج محفل «از مسجد تا شهادت» در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات