مراسم تجلیل از «مجید درخشانی» نویسنده تفتی صبح دیروز سه شنبه با حضور مسئولان شهرستان تفت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۳۵۸۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

به نقل از صبح تفت، مراسم تجلیل از «مجید درخشانی» نویسنده تفتی صبح دیروز سه شنبه با حضور مسئول بسیج هنرمندان استان، امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده سپاه، رییس آموزش و پرورش، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس اداره کتابخانه های عمومی تفت و جمعی از فعال عرصه کتاب و کتابخوانی در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد تفت برگزار شد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی تفت اظهار داشت: برگزاری این مراسم به این خاطر است تا بتوانیم گوشه ای از زحمات آقای مجید درخشانی را به عنوان یک نویسنده توانا جبران کنیم.

هادی قاسمی ادامه داد: آقای درخشانی نه تنها به عنوان نویسنده برتر شهرستان بلکه یکی از نویسندگان برتر کشور در حوزه ادبیات کودک و نوجوان هستند.

وی افزود: جناب درخشانی علاوه بر نویسندگی، سال گذشته به عنوان کتابخوان نمونه کشوری از استان یزد معرفی شدند و مورد تقدیر دبیر کل کتابخانه های کشور و وزیر ارشاد قرار گرفتند.

قاسمی اذعان داشت: با خوش سلیقگی همکاران ما در کتابخانه دیدار این مراسم همزمان با سالروز تولد آقای درخشانی برگزار شد و به امید خدا ایشان کیک تولد 50 سالگی خود را خواهند برید.

 

درخشانی در 10 شهریور ماه سال 1344 در روستای دهشیر تفت به دنیا آمد  و از سال 1361 نوشتن را آغاز کرد.

وی تاکنون بیش از 26 کتاب تالیف کرده است که از جمله آن می توان به«قوری آقا معلم»، «به پیشباز بهار»، «قابلمه گلاب خانم»، «مثل مادر بزرگ»، «رهایی» و «آن ها روزها» اشاره کرد.

گفتنی است مراسم تقدیر از «مجید درخشانی» نویسنده بسیجی و رزمنده تفتی به همت کانون بسیج فرهنگیان، نهاد کتابخانه ها و بسیج هنرمندان این شهرستان برگزار شد.

http://8pic.ir/images/lc7vw72hufvewg5d0lv0.jpg

http://8pic.ir/images/lc7vw72hufvewg5d0lv0.jpg

ارسال نظرات