مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: تاکنون در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در سطح استان اردبیل ۵ هزار و ۵۲۳ پرونده تقاضا به ثبت رسیده که از این تعداد ۴ هزار و ۴۹۳ واحد اجرایی و عملیایی شده است.
کد خبر: ۸۵۶۳۵۹۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرهاد سبحانی، در جلسه بررسی پرونده‌های مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر اردبیل اظهار داشت: باید در ساخت و تکمیل پروژه‌هایی مسکن مهر در سطح استان کیفیت ساخت و سازها مد نظر بوده و در این زمینه تلاش و جدیت واقعی به کار گرفته شود.

وی با تاکید بر تکمیل تحویل به موقع ساخت و سازهای مسکن مهر بیان کرد: نباید در احداث و تکمیل این پروژه‌ها تداخلی ایجاد شود و باید تلاش کنیم تا با رفع مشکلات و موانع بر سر راه این پروژه‌ها آنها را به مرحله بهره‌برداری رسانده و تحویل صاحبان و متقاضیان دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با اشاره به میزان ساخت و سازهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر خانوار تصریح کرد: تاکنون در این شهرها در سطح استان اردبیل 5 هزار و 523 پرونده تقاضا به ثبت رسیده که از این تعداد 4 هزار و 493 واحد اجرایی و عملیایی شده است.

سبحانی افزود: از مجموع واحدهای تکمیل شده در این شهرها در استان 4 هزار و 491 نفر گواهی پایان کار برای این واحدها صادر شده و به مرحله پایانی رسیده‌اند که باید با رفع نواقص و ایرادات گواهی پایان کار برای دیگر واحدها نیز صادر شود.

وی از صدور دفترچه اقساط برای 4 هزار و 256 واحد مسکن مهر در سطح استان خبر داد و گفت: 27 واحد نیز امسال به اتمام رسیده و برای 31 واحد نیز گواهی پایان کار صادر شده و در کنار آن 102 واحد نیز توانسته‌اند دفترچه اقساط دریافت کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا موعد مقرر تمامی واحدهای مسکن مهر را در این شهرها تکمیل کرده و به بهره‌براری برسانیم که این امر نیازمند تلاش و همت پیمانکاران این پروژه‌ها بوده تا هر چه سریع‌تر این واحدها را تکمیل کرده و بتوانیم به صاحبان اصلی تحویل دهیم.

ارسال نظرات