فرمانده سپاه مشگین شهر از پرداخت 20 میلیارد ريال تسهیلات اقتصاد‌مقاومتی در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: در شش ماهه دوم سال صنایع تبدیلی در اولویت برنامه ها و طرح های اقتصادی قرار دارد.
کد خبر: ۸۵۶۳۶۳۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، کار گروه اقتصادی ناحیه مشگین‌شهر با حضور مسئولین مربوطه و فعالان اقتصادی شهرستان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر به تشریح اهداف اجرای طرح ها و تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: این تسهیلات تنها در راستای راه اندازی و اجرای طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی است که عرصه های آن مشخص است و لذا تسهیلات پرداختی می بایست در آن طرح هزینه شود در غیر اینصورت شرعاً در مقابل تسهیلات دریافتی اقتصاد مقاومتی پاسخگو هستند و این نهاد نیز به جد پیگیر نحوه هزینه کرد آن می‌باشد.

وی با اشاره به تحولات منطقه ای با بیان اینکه توافقات انجام شده اما متاسفانه هنوز طرف مقابل دست از تحریم های اقتصادی این کشور برنداشته و همچنان بر جای خود باقی است گفت: وظیفه ماست که با حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم تا در صورت ادامه تحریم بتوانیم بدون هیچ گونه مشکلات و وابستگی به فعالیت خود ادامه دهیم و تحریم ها را بی اثر کنیم.

به گزارشمشکین‌رسا، با توجه به اینکه بخشی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای صنایع تبدیلی در نظر گرفته شده است لذا در این جلسه راه کار های توسعه صنایع تبدیلی مورد بررسی قرار گرفت تا تولید کنندگان از فروش محصولات خام خود داری کنند.

همچنین فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر در بازدید از طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومت گفت: تاکنون درشش ماهه اول سال جاری بالغ بر 20 میلیارد ريال به بیش از 100 نفر از بسیجیان تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است که خوشبختانه در برخی از این طرح ها به موفقیت های چشم گیری دست یافته اند و موجبات اشتغال چندین نفر دیگر را نیز فراهم کرده اند لذا انتظار می رود این روند ادامه داشته باشد.

وی همچنین خواستار توسعه صنایع تبدیلی در جهت توسعه محصولات تولیدی شهرستان شد.

ارسال نظرات