معاون پرورشي آموزش و پرورش كوثر گفت: احیاء و رونق کانون های ورزشی مدارس می تواند عرصه موفق دیگری در تأمین سلامت جسمانی و تحرک بخشی دانش آموزان و معرفی نخبگان و قهرمانان ورزشی باشد.
کد خبر: ۸۵۶۳۶۵۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، در راستاي شاداب سازی روحیه ورزشی دانش آموزان و کیفیت بخشی فعالیت های کانون های ورزشی درون مدرسه ای در قالب اوقات فراغت، مسابقه ی فوتسال بین کانون های ورزشی شهید محسنی و ابوذر شهر گيوي در سالن ورزشی حجاب اين شهر برگزار شد.

یعسوب اسدی، معاونت پرورشی آموزش و پرورش كوثر گفت: حضور موفق و پرشور دانش آموزان و مربیان در اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی تابستان ۹۴ در قالب برنامه های اوقات فراغت و کانون های ورزشی درون مدرسه ای می تواند نوید بخش سال تحصیلی با نشاط و مملو از توفیقات درعرصه ورزش باشد.

وي بیان کرد: بعد از یک سال فعالیت و تلاش همه مدیران و مربیان تربیت بدنی در خصوص المپیاد ورزشی درون مدرسه ای هم اکنون احیاء و رونق کانون های ورزشی درون و برون مدرسه می تواند عرصه موفق دیگری در تأمین سلامت جسمانی و تحرک بخشی دانش آموزان و معرفی نخبگان و قهرمانان ورزشی باشد؛ به همين دليل ايجاد و حمايت از کانون های ورزشی مدارس ضروري است.

ارسال نظرات