ساخت و بهره‌برداری از ۳۱ یادمان شهید گمنام در هرمزگان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس هرمزگان از ساخت و بهره‌برداری از ۳۱ یادمان شهدای گمنام در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۳۶۶۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سردار سرخیلی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان  دیروز، 10 شهریورماه در حاشیه دیدار با امام‌جمعه شهرستان میناب، اظهار کرد: این یادمان‌ها در هشت نقطه از شهرهای استان هرمزگان به بهره‌برداری رسیده است.

 سرخیلی بیان کرد: یادمان‌های شهدای گمنام در شهرستان‌های بستک، حاجی‌آباد، جزیره هرمز، جاسک، خمیر و همچنین، دانشگاه هرمزگان به بهره‌برداری رسیده است.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان از ساخت یادمان‌های شهدای گمنام در شهرهای میناب، هشتبندی، جزیره لارک و سیریک خبر داد و بیان کرد: مراحل طراحی ساخت این یادمان‌ها به اتمام رسیده و به‌زودی عملیات ساخت و ساز این یادمان‌ها کلید خواهد خورد.

 این مسئول با اشاره به دیگر یادمان‌های درحال ساخت در شهرهای پارسیان، بندرلنگه، چارک، ابوموسی و پایگاه هوایی بندرعباس، یادآور شد: این یادمان‌ها در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسند.

 وی با بیان اینکه اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای عملیات ساخت این یادمان‌ها از هزینه‌های استانی و همکاری خیّرین انجام شده است، گفت: با توجه به شرایط و فضاسازی مناسب، استارت ساخت یادمان‌های شهدای گمنام به نسبت با اجرای طرح‌های متفاومت زده خواهد شد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان با اشاره به میزبانی استان هرمزگان از ۱۰۸ شهید گمنام، تصریح کرد: با توجه به ورود شهدای گمنام به کشور، استان هرمزگان بار دیگر میزبان شهدای گمنام در آینده نزدیک خواهد شد.

ارسال نظرات