نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس گفت: بیش از 90 درصد روستاهای استان اردبیل در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز برخوردار شده اند.
کد خبر: ۸۵۶۳۶۷۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حبیب برومند داشقاپو، نماینده مردم پارس آباد در مجلس با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاهای استان اردبیل، اظهار کرد: شاید تمامی روستاهای این استان از نعمت گاز برخوردار نشده باشند اما تلاش وزارت نفت در این زمینه قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به روستاهای استان اردبیل در دولت تدبیر و امید با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده است، افزود: بیش از 90 درصد روستاهای استان اردبیل در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز برخوردار شده اند.

برومند با تاکید بر اینکه وزارت نفت با اهتمام جدی در راستای گازرسانی به روستاها رضایتمندی مردم را کسب کرده است، تصریح کرد: آغاز عملیات گازرسانی به روستاها در راستای اجرایی کردن سند چشم انداز 1404 است.

نماینده مردم پارس آباد و پیله سوار در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: طبق وعده دولت تا پایان سال آتی تمامی روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار خواهند شد از این رو باید از زحمات دولت تشکر کرد.

ارسال نظرات