فرمانده مرزباني استان اردبيل در ديدار با امام جمعه پارس آباد/
فرمانده مرزباني استان اردبيل با اشاره به اینکه مرزهای اردبيل جزء امن ترین مرزهای کشور می باشد، گفت: اين امنيت در سايه همدلي و مشاركت مردم حاصل شده است.
کد خبر: ۸۵۶۳۶۷۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، سرهنگ محمد علي طاهري، فرمانده مرزباني استان اردبيل در سفر به شهرستان مرزي پارس آباد با حجت الاسلام سيد سعيد رشادي امام جمعه پارس آباد مغان دیدار کرد.

امام جمعه پارس آباد در اين ديدار، یکی از وظایف مهم مرزباني را حفاظت از مرزها و ارزشهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مرزبانان نقشی اساسی و محوری در تامین و حفظ امنیت پایدار در مرزهاي کشور دارند.

رشادي وجود نظم و آرامش در مرزهای کشور را در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان غیور دانست و افزود:‌ دشمنان همواره چشم طمع بر خاک ایران اسلامی داشته‌اند که این مسئله به فضل الهی و تلاش مرزبانان خنثی شده است.

وي همچنين با بيان اينكه عملكرد نيروهاي مرزباني در منطقه قابل تحسين است، افزود: برخورد شايسته و مطلوب نيروهاي مرزباني باعث شده است در بين مرزنشينان جايگاه ويژه باز كند و همين امر باعث شده مردم هماهنگي و همكاري خوبي با آنها داشته باشند.

امام جمعه پارس آباددر ادامه از نیروهای خدوم استان در تامين و حفظ امنیت مرزها تشکر و قدر دانی کرد.

در اين ديدار فرمانده مرزباني استان اردبيل نيز با اشاره به اینکه مرزهای استان اردبيل از امن ترین مرزهای کشور می باشد،به تعامل خوب با کشور های همسایه اشاره کرد و گفت: تعامل بسیار خوب بین مسؤلان امنیتی ايران با کشورهای همسایه باعث امنیت هر چه بیشتر مرزهای ما شده است.

سرهنگ محمد علي طاهري یکی از پشتوانه های اصلی برقراری امنیت در مرزها را با مردم بودن دانست و اظهار داشت: خوشبختانه در مرزهای استان و پارس آباد امروز در نقطه صفر مرزی شاهد تعامل بسیار گرم و صمیمی مردم با پاسگاه های هنگ مرزی هستیم.

وي خاطرنشان كرد: نيروهاي مرزباني و انتظامي با اعتقاد راسخ به پروردگار و در سايه اطاعت از رهبري به نيروي مقتدر مبدل شده است و هرگونه تجاوز به خاك ميهن اسلامي را دفع و اشرار و سوداگران مرگ را به نابودي مي كشاند.

ارسال نظرات