سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تیم فوتبال ملوان انزلی به مدت شش روز در شهرستان‌های نیر، سرعین و نمین اردو می‌زند تا به آمادگی کامل برسد.
کد خبر: ۸۵۶۳۶۸۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، حمید استیلی در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب استان اردبیل این منطقه را برای اردوی تیم ملوان انتخاب کردیم و در این مدت با برگزاری تمرینات فشرده و بدنسازی در صدد هستیم تیم را به مرز آمادگی کامل برای حضور موفق در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر برسانیم.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم فوتبال ملوان انزلی در اردبیل روز پنجشنبه به پایان می‌رسد، گفت: قرار است روز پنجشنبه مسابقه دوستانه‌ای با یکی از تیم‌های اردبیلی داشته باشیم تا بتوانیم بازیکنان‌مان را در این بازی مورد آزمایش قرار دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی بیان کرد: متاسفانه ملوان تمرینات خود را دیرتر از سایر تیم‌های لیگ برتری شروع کرد که این امر تیم را برای حضور موفق در آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با مشکل روبه‌رو کرد که در صدد هستیم در اردوی اردبیل این وقفه به وجود آمده در تمرینات را برطرف کنیم.

استیلی تصریح کرد: تیم فوتبال ملوان انزلی در جذب بازیکنان با تجربه و جوان امسال برای حضور موفق در لیگ برتر کشور بسته شده است و هفته آینده در لیگ رتر مسابقات لیگ برتر کشور به مصاف تیم راه‌آهن تهران می‌رود که این بازی از حساسیت زیادی برای ملوان برخوردار است.

وی افزود: تیم فوتبال ملوان انزلی نیم نگاهی هم برای موفقیت در فوتبال جام جذفی کشور دارد و در شهریورماه به مصاف تیم عقاب تهران می‌رود که فقط برای پیروزی در این بازی بازیکنان ملوان به میدان می‌روند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان ورزشگاه نیر را محل مناسبی برای اردوی تیم‌های ورزشی دانست و اظهار کرد: در صورت اضافه شدن زمین فوتبال دیگر به مجهز شدن این ورزشگاه امکانات نوین شهرستان نیر همه ساله می‌تواند میزبان تیم های ورزشی طزیادی از کشورمان باشد.

استیلی بیان کرد: ملوان طرفداران بسیار زیادی در انزلی دارد و هواداران این تیم همیشه انتظار بازی خوب را از این تیم دارند و ما هم با تمام توان برای موفقیت تیم ملوان و خوشحال کردن هواداران این تیم به میدان می‌رویم.

ارسال نظرات