معاون دادگستری اردبیل مطرح کرد/

بررسی بیش از ۹۶ پرونده در کمیته قضائی حمایت از سرمایه‌گذاری اردبیل

معاون دادگستری استان اردبیل گفت: از سال گذشته تا به امروز بیش از ۹۶ پرونده در کمیته قضائی حمایت از سرمایه‌گذاری استان اردبیل بررسی شده است.
کد خبر: ۸۵۶۳۶۸۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، وسف خدادادی ، در جلسه کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت:‌ کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در استان اردبیل از سرمایه‌گذاران واقعی حمایت و پشتیبانی می‌کند که این حمایت شامل کمک به اخذ مجوز، دریافت تسهیلات و تصویب مصوباتی برای حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران است.

وی گفت: دستگاه قضائی استان اردبیل که مسئولیت این کمیته را بر عهده دارد در همه موارد از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی حمایت می‌کند و خوشبختانه از زمانی که این کمیته فعال شده در راستای حل مشکلات سرمایه‌گذاران بسیار تأثیرگذار بوده است.

معاون دادگستری استان اردبیل افزود: وجود این کمیته برای سرمایه‌گذاران به عنوان یک پناهگاه تلقی می‌شود که از سال گذشته تا به امروز بیش از 96 پرونده در کمیته قضائی حمایت از سرمایه‌گذاری استان اردبیل بررسی شده و در راستای حل مشکلات تلاش‌های زیادی شده است.

خدادادی تصریح کرد: تصمیمات کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری به برطرف شدن مشکلات سرمایه‌گذاران با بانک‌ها و استمهال بدهی بسیار موثر بوده و از زمانی که این کمیته شروع به کار کرده است همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی نیز با سرمایه‌گذاران افزایش یافته است.

ارسال نظرات