مسئول بسیج رسانه کشور گفت: خیلی ها امروز سنگ امام حسین را به سینه می زنند در صورتی که شیعه انگلیسی هستند و چون امام زنده نیست که از خود دفاع نماید و آنها را جدا کند، خود را متصل می کنند تا برای خود نمدی ببافند.
کد خبر: ۸۵۶۳۸۹۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

اردوی سه روزه خبرنگاران بسیجی استان گلستان و مازندران در تهران برگزار شد.

در این اردو خبرنگاران از مراکز مختلف رسانه ای و تاریخی تهران از جمله روزنامه کیهان، خبرگزاری فارس، موزه عبرت، موزه دفاع مقدس و لانه جاسوسی سابق آمریکا بازدید کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه درابتدای این اردو ضمن خوش آمد به خبرنگاران به ایام میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام اشاره کرد و با تبریک این روز گفت: امام رضا برای ما شیعیان مقیم ایران یک چراغ نشانه و هدایت است تا هنگام زیارت ایشان از دور و نزدیک یکبار دیگر ولایت پذیری را برای خود یادآور کنیم.

مسعود بصیری اظهار داشت: دوست داشتن در نگاه مسلمانان دو جنبه دارد یک جنبه عملی و یک جنبه نظری و البته بخش عملی آن که عمل انسان را شامل می شود بسیار دارای اهمیت است به این معنی که ما از بیان شعار و گفتار خارج شده و به حوزه عمل وارد شویم. ما اگر ولایت را دوست داریم واگر به شیعه عشق می ورزیم باید به دستورات آن هم عمل کنیم که به قول شاعر دو صد گفته چون نیم کردار نیست.

IMG 6400

 

بصیری اذعان داشت: هستند کسانی که امروز سنگ امام حسین را به سینه می زنند در صورتی که شیعه انگلیسی هستند و چون امام زنده نیست که از خود دفاع نماید و آنها را جدا کند، خود را متصل می کنند تا از این نمط برای خود کلاهی ببافند. آنها با کنار هم قرار دادن برخی جملات عده ای را گرد خود جمع می کنند و از احساسات آنها سواستفاده می کنند تا بنگاه های انگلیسی جیره آنها را افزایش دهند وگرنه چه کسی است که نداند امروز وقت اختلاف نیست و مسلمانان به تحریک همین شیعیان انگلیسی و برخی فریب خوردگان آمریکایی به جان هم افتاده و یکدیگر را می کشند

وی گفت: یکبار از خود سوال کنیم چرا عده ای فریاد کفر ستیزی سر می دهند ولی مسلمانان را می کشند؟ ستاد فرماندهی جبهه کفر امروز در میان مسلمانان است یا در آمریکا و انگلیس؟ چرا کسانی که مدعی تبعیت از رسول الله هستند مسلمانان را به کشتن می دهند؟ اینها پیاده نظام کدام ستاد فرماندهی در اسراییل هستند؟

 

IMG 6395

وی بابیان اینکه تاریخ مرتب در حال تکرار شدن است، گفت: ما عواقب ملت هایی که دوقطبی شده اند و متفرق شده اند را به خوبی دیده ایم ولی عبرت نمی گیریم .

بصیری در بخش دیگری از سخنان خود یکی شدن و دور یک محور جمع شدن را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: دیدار های بسیج رسانه می تواند بین رسانه ها تعامل و همدلی و همفکری ایجاد نماید و این دور هم بودن ها خیلی اهمیت دارد.

ارسال نظرات