فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمن سه سناریو را برای تضعیف اسلام دنبال می‌کند، گفت: یکی از سناریوهای دشمن خروج موضوع فلسطین از اولویت جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۵۶۳۹۲۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

به گزارش بسیج رسانه سردار بهمن ریحانی در همایش کشوری بسیج رسانه که امروز در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از مهمترین سناریوهای دشمن بی‌تفاوت کردن مسلمانان نسبت به حوزه استحفاظی جهان اسلام است، اظهار داشت: امروز فلسطین به عنوان نماد مقاومت در برابر جهان استکبار در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: یکی دیگر از سناریوهای استکبار ایجاد تفرقه و انشقاق میان مسلمانان و بدبینی نسبت به اسلام در دنیا است و به دلیل تسلط رسانه‌ای آن‌ها تاکنون در این عرصه موفق عمل کرده‌‌اند اما بخش زیادی از این سناریو در حال خنثی شدن است.

وی سناریوی سوم استکبار برای تسلط بر اسلام را جایگزینی اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب دانست و عنوان کرد: استکبار با استفاده از دو روش سکولاریسم و تکفیریسم به دنبال بی‌تفاوت کردن جهان اسلام نسبت به سرنوشت خود است و درصورت موفقیت آن‌ها باید منتظر حادثه بود.

سردار ریحانی با بیان اینکه منظور از سکولاریسم نه بی‌دینی بلکه فردی کردن دین است، گفت: امروز جدا کردن دین از سیاست در دستور کار سکولاریسم قرار گرفته است و استکبار با استفاده از این شیوه به دنبال بی‌هویت کردن جوانان و بی‌تفاوتی نسبت به آیندگان است.

وی با اشاره به اینکه اسلام ناب دارای شاخصه‌هایی است که توسط مقام معظم رهبری بیان شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در سایه اسلام ناب به عزت و اقتداری ناگفتنی دست یافته که آمریکا را وادار می‌کند برخلاف وقایع تاریخی در برابر کشوری به معامله بنشیند.

سردار ریحانی با بیان اینکه دیانت بدون روحیه انقلابی ارزش ندارد، اظهار کرد: هر جامعه‌ای که نسبت به آینده و سیاست‌های خود بی‌تفاوت و بازیچه دست ابرقدرت‌ها باشد به طور قطع ضربه می‌خورد و این موضوع وظیفه بسیج رسانه را در راستای انتقال مفاهیم درست به جامعه سنگین‌تر می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اسلام آمریکایی با طاغوت سازش دارد، بیان کرد: در اسلام، سکولار و محافظه‌کاری وجود ندارد و هزینه نگهداشتن نظام اسلامی جان، مال، آبرو و جایگاه است.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به این اقتدار در جمهوری اسلامی ایران هزینه شده است، عنوان کرد: هوشیاری، بصیرت و عمل کردن شروط حفظ نظام اسلامی است و براساس تاریخ مادامی که تابع خداوند و دستورات پیامبران(ص) باشیم به طور قطع تهدید و تحریم اثرگذار نخواهد بود.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه مسئولیت رسانه در تمام دوران اثرگذار و سبب استحکام نظام است، اظهار کرد: امروز حوزه گستردگی رسانه یک گستردگی جهانی است و این شرایط می‌تواند سبب ایجاد فرصت یا تهدید شود.

وی با بیان اینکه امروز براساس تکنولوژی هر خبر و اقدامی کمتر از ثانیه در دنیا منتشر می‌شود، عنوان کرد: براساس تکنولوژی امروز جمهوری اسلامی ایران در شرایطی بسیار حساس و اثرگذار قرار دارد و در صورت مدیریت صحیح اقتدار و عزت چندین ساله افزایش می‌یابد.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه سناریوی دشمن به انزوا کشاندن و ایجاد تفرقه در نظام اسلامی است، گفت: استکبار با امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار دارد به دنبال تضعیف نظام اسلامی است و نخستین بستر مسئولیت رسانه معرفت نسبت به این تهدیدات است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه مقاومت، بیداری و رصد مقاصد دشمن از وظایف رسانه است، افزود: مهمترین نقش رسانه در این جنگ نرم شناسایی دشمن، رصد نقشه‌های آن‌ها و تبیین شیوه‌های مقابله با آن‌ها در جامعه است.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه بسیاری از حکومت‌های دینی و توحیدی با وجود سابقه طولانی در اقتدار به دلیل بی‌تفاوتی زمین خوردند، اظهار کرد: در حال حاضر بخش زیادی از اخبار رسانه‌ها مربوط به تحولات جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران است و بر این اساس دشمن به دنبال تسلط استبداد و استعمار همچون گذشته در کشور است.

ارسال نظرات