برای حفظ و پویایی نظام باید خودمان را متعهد به آرمان‌های دفاع مقدس بکنیم و باید تلاش کنیم که این فرهنگ همچنان تداوم یابد.
کد خبر: ۸۵۶۳۹۳۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حبیب‌ حسین‌زادگان در مراسم تجلیل از دست‌اندارکان کاروان اعزام راهیان نور بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به استقبال مناسب مردم مازندران از شهدای غواص و خط‌شکن، اظهار کرد: فضای معنوی خوبی با حضور این شهدا در استان حاکم شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی مناسب برای حضور شهدای غواص و خط شکن در اقصی نقاط استان، افزود: سپاه به‌درستی برنامه‌های حضور شهدای غواص و خط‌شکن را در استان مدیریت کرد و انتظار مردم در این حوزه برآورده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه در زمان حضور شهدای غواص بار دیگر شاهد تجدید میثاق با شهدای و آرمان‌های آنها بودیم، اضافه کرد: حضور قشرهای مختلف مردم و افرادی که زمان جنگ حضور نداشتند نیز نشان از اثرگذاری این کار فرهنگی در استان داشت.

این مسئول اضافه کرد: حضور بسیاری از جوانان دهه 70 و 80 با اخلاص و بدون هرگونه ریا در مراسم شهدای غواص نشان از انتقال مناسب فرهنگ دفاع مقدس دارد و این موضوع نشان می‌دهد که مردم ما قدرشناس شهدا و به تبع آن انقلاب اسلامی ایران هستند.

حسین‌زادگان تاکید کرد: برای حفظ و پویایی نظام باید خودمان را متعهد به آرمان‌های دفاع مقدس بکنیم و باید تلاش کنیم که این فرهنگ همچنان تداوم یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه خواستار تداوم فعالیت راهیان نور در حوزه ورزشکاران شد و بیان کرد: از همه ظرفیت‌های ورزش و جوانان استان برای برگزاری راهیان نور استفاده می‌کنیم.

وی یکی از اقدامات در دست اجرا این سازمان را برگزاری مراسم شهید شاخص ورزشکار استان اعلام کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم که این اقدام فرهنگی به‌خوبی برگزار شود و استفاده فرهنگی مناسبی از این حرکت ارزشمند در برنامه کاری قرار گیرد.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه برگزاری مراسم شهید شاخص پروژه مشترک سپاه و وزارت ورزش و جوانان است، تاکید کرد: جامعه ورزش کشور به این حرکت فرهنگی نیاز دارد و نیاز است از همه ظرفیت رسانه‌ای در این زمینه به‌خوبی بهره‌برداری شود.

وی در پایان با بیان اینکه بحث اعزام راهیان نور ورزشکاران باید جدیتر پیگیری شود، گفت: با تقویت فرهنگ دفاع مقدس در بسیاری از امور جاری خودمان تقویت می‌شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها