بازدیدفرمانده سپاه فتح از شیرخوارگاه گلهای یاسوج

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده سپاه فتح استان از شیرخوارگاه گلهای یاسوج بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۶۳۹۵۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این بازدید با تاکید بر ضرورت بهره گیری از دولتمردان برای ریشه کن کردن فقر در جامعه گفت: بهزیستی با اتخاذ راهبرد نوین برنامه هایی برگرفته از عقل و تدبیر را اجرایی می کند.

موسوی امجد با بیان اینکه فقرزدایی و تک قطبی کردن جامعه در دستور کار دولت تدبیر و امید است،ابراز کرد: بهزیستی با این راهبرد و با بهره گیری و کمک نهادهای مردمی برای ریشه کن کردن فقر در جامعه تلاش می کند تا شکاف و فاصله طبقاتی در جامعه به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه مردم و ملت همیشه قدردان بسیج و سپاه در عرصه های مختلف هستند، گفت: هدف مسئولان خدمات صادقانه و بدون منت در جامعه است که امیدواریم بتوانیم این وظیفه را به خوبی ایفا کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی استان با قدردانی از حضور فرمانده سپاه فتح در این شیرخوار گاه گفت: حضور فرمانده سپاه فتح در این شیرخوارگاه، باعث قوت قلب بیشتر کارکنان این مرکز و اهمیت دادن به شغل آنها خواهد شد.

موسوی امجد در ادامه یکی از مشکلات اصلی درجامعه  و حتی استان را وجود فاصله های طبقاتی دانست و گفت: وجود فاصله های طبقاتی باعث شده که رشدی نامتوازن در جامعه در حال پیدایش باشد.

وی نبود سرمایه گذاری، صنعت و استقبال نکردن مردم در انجام برخی از کارهای خیریه را از دلایل این مشکلات دانست و ابراز کرد: بهزیستی استان امروز فقط دلخوش به منابع دولتی است که شاید همین موضوع کمی خدمت رسانی را کند کرده باشد، اما کارکنان این نهاد با تمامی این همه مشکلات در حال خدمات رسانی مطلوب به مردم هستند.

موسوی امجد خردسالان و سالخوردگان را از قشرهای آسیب پذیر جامعه دانست و ابراز کرد: باید اقرار کرد که بهزیستی استان از آن چتر حمایتی مناسبی برای انجام برخی از امور برخوردار نیست.

وی همدلی وهمزبانی ملت و دولت را بهترین نگاه برای رسیدن به هدف کلی دانست و افزود: امیدواریم که این همدلی و همزبانی که مدنظر مقام عظمای ولایت رهبر معظم انقلاب است به عینه در جامعه به خوبی خودش را نشان دهد و باعث جامعه ای پویا و آکند از عاطفه و محبت شود.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد که از نزدیک نظاره گر کار سخت و تلاش خدمه این شیرخوارگاه بودند،با توضیحات مدیرکل بهزیستی استان در جریان خدمات ارائه شده به کودکان در این مرکز قرار گرفت و با تقدیر از خدمات خداپسندانه بهزیستی در ارائه خدمت به محرومین ، معلولین و کودکان بی سرپرست در جهت همراهی بیشتر با بهزیستی قول مساعد داد. 

سردار یدالله بوعلی در ادامه با بیان اینکه پاداش چنین خدماتی را خداوند به بانیان آن خواهد داد، گفت: عشق، محبت و عاطفه باید از مهمترین خصیصه های پرستاران و خدمه پرورشگاه ها باشد.

وی با قدردانی از خدمه این مرکز گفت: درست است که چنین کاری، طاقت فرسا و مشکل است، اما عشق و محبتی که از این خردسالان در دل این عزیزان می نشیند تا ابد بیاد ماندنی است.

بوعلی ادامه داد: خدمه و کارکنان این مرکز توابخشی باید بدانند که اینگونه خدمت کردن به جامعه در راه رضای خداوند ارجی بالاتر از هر کاری دیگر دارد.

وی به برخی مشکلات جامعه کنونی اشاره کرد و گفت: باید توجه داشت فرزندانی هستند که در رفاه کامل به سر میبرند، اما در جامعه تأثیر گذار نیستند، اما فرزندانی از همین مراکز با عشق و عاطفه امثال مربیانی مانند شما توانسته اند،به بالاترین درجات علمی و سیاسی در کشور برسند که این موضوع نشان از محبت ذاتی پرستان با این خردسالان را نشان می دهد.

فرمانده سپاه فتح استان در این بازدید ضمن دیدار با کودکان  و بازدید از بخش های مختلف این مرکز، در خصوص نحوه پذیرش و نگهداری از کودکان و همچنین شرایط کاری کارکنان این مرکز با مدیرکل بهزیستی استان گفت و گو کرد.

در حال حاضر بهزیستی استان در یاسوج دو شیرخوارگاه  به نام گلهای یک و دو دارد که در شیرخوارگاه گلهای یک  5 کودک یک تا 5 ساله و در شیرخوارگاه گلهای دو نیز 12 کودک 5 تا 10 ساله نگهداری می شود. 

در این مراکز کودکان بدسرپرست و فرزندانی که والدین آنها به دلیل شرایط بدمالی از نگهداری آنها خودداری کرده اند نگهداری می شوند.

این دو مرکز نگهداری از کودکان با 24 نیرو به صورت شیفتی اداره می شوند.

سردار بوعلی
سردار بوعلی
سردار بوعلی
سردار بوعلی
سردار بوعلی
سردار بوعلی
سردار بوعلی
سردار بوعلی
سردار بوعلی
سردار بوعلی
سردار بوعلی
سردار بوعلی
سردار بوعلی
سردار بوعلی
سردار بوعلی
سردار بوعلی
ارسال نظرات