مسئول موسسه خدمات آموزشی رزمندگان اسلام یزد در همایش تجلیل از برگزیدگان طرح آیه های تمدن گفت: برای رسیدن به تمدن اسلامی باید در جهت تربیت نیروی انسانی توانمند گام برداریم.
کد خبر: ۸۵۶۳۹۷۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، شریفی مسئول موسسه خدمات آموزشی رزمندگان اسلام یزد در همایش تجلیل از برگزیدگان طرح ایه های تمدن گفت: برای رسیدن به تمدن اسلامی باید در جهت تربیت نیروی انسانی توانمند گام برداریم چرا که چنین نیرویی می تواند تضمین کننده اهداف عالی انقلاب اسلامی است باشد.

شریفی اظهار داشت: اساسی ترین عنصر موفقیت هر جامعه ای نیروی انسانی است و هرچه این عنصرعالم تر، متعهد تر و پویاتر باشد آن جامعه پیشرفته تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان نهادی که همیشه و در همه عرصه ها نیازهای انقلاب را پاسخ گفته اظهار داشت: هم اکنون نیز بسیج وظیفه خود دانسته تا در کنار دیگر نهادهای علمی و آموزشی کشور افراد نخبه و متعهد را شناسایی و حمایت کند تا بتواند آینده انقلاب را به دست آنها بسپارد.

وی خطاب به دانش آموزان، ازجمله ویژگی های تفکر بسیجی را خدامحوری، حقیقت جویی و پاکی نفس دانست و افزود:  موفقیت در کنکور قدم اول بود ولی راه طولانی است و شما باید در این مسیر تلاش بیشتری کنید چرا که امید مردم و مسئولین به شما جوانان است.

مسئول موسسه خدمات آموزشی رزمندگان اسلام یزد با اشاره کسب رتبه اول دانش آموزان عضو آیه های تمدن استان از بین استان های دیگر اذعان داشت: در کنکور امسال از بین 80 نفر از دانش آموزان عضو آیه های تمدن  70 نفر موفق به کسب رتبه های زیر هزار کنکور سراسری شدند.

در پایان شریفی اظهار داشت: درسال 1394 به خاطر موفقیت بالای دانش آموزان عضو آیه های تمدن سهمیه عضویت آیه های تمدن استان یزد از 1600 نفر به 2700 نفر افزایش داده شده است.


ارسال نظرات