مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود گفت: نخستین کارگاه نشریه نگاری حوزه های مقاومت بسیج استان سمنان در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۳۹۹۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶
احمد حسین پور در حاشیه برگزاری این کارگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: این کارگاه آموزشی یک روزه با حضور بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج استان سمنان در تالار همایش های کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه یکروزه آموزش نشریه نگاری با استفاده از مدرسان مجرب در خصوص نشریه نگاری و اهداف و برنامه های آن مطالبی ارائه شد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود تصریح کرد: خبرنویسی،یادداشت نویسی، برآورد وضعیت فرهنگی اجتماعی،اخلاق رسانه ای،اصول لازم الرعایه و شرعی،شرایط اختصاصی نشریات جرائم و قوانین مطبوعات و کارگاه عملی گزارش نویسی و خبرنویسی از کلاس ها و موضوعات مطروحه در این کارگاه آموزشی بوده است.

حسین پور با بیان اهمیت موضوع اطلاع رسانی گفت: تهیه نشریه دیواری در پایگاه های بسیج و اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای بسیج در شناساندن برنامه های بسیج در جامعه و با توجه به هجمه دشمنان بر علیه بسیج اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه تلاش داریم موضوع تهیه نشریه دیواری بسیج را در پایگاه ها پیگیری کنیم، بیان کرد: اطلاع رسانی برنامه ها و آموزش نیروهای بسیج در قالب انتشار مطالب و اخبار فعالیت های بسیج از اهداف این کارگاه های آموزشی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها