خبرهای داغ:
عصر امروز برگزار می‌شود

«گردهمایی بزرگ امید» در اقلید

حوزه بسیج خاتم‌الانبیا (ص) اقلید از برگزاری «گردهمایی بزرگ امید» در حمایت از کودکان سرطانی در سالن امام رضا (ع) این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۲۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، حسن مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج فارس، در اقلید با بیان اینکه بسیج از مردم و برای مردم است، اظهار داشت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور در عرصه‌های مختلف در راستای رشد و آبادانی کشور و سربلندی مردم غیور و وفادار ایران اسلامی از اهداف اصلی و مهم بسیج است.

وی از فعالیت بسیج در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری و مقابله با جنگ نرم دشمن یاد کرد و با بیان اینکه بسیج در حوزه‌های مختلف در خدمت به مردم تلاش می‌کند از برگزاری گردهمایی بزرگ امید در اقلید خبر داد.

مهدوی با اشاره به اینکه این گردهمایی ساعت 17:30 عصر امروز در سالن امام رضا (ع) این شهرستان برگزار می‌شود تصریح کرد: حمایت از بیماران سرطانی و کمک به بیمارستان سرطانی جنوب کشور در راستای گسترش احسان و نیکوکاری در کشور از اهداف ویژه برگزاری این همایش است.

فرمانده حوزه بسیج خاتم‌الانبیا (ص) اقلید به برگزاری این گردهمایی با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و سخنرانی سید مسعود محسن‌الحسینی از یزد اشاره کرد و حضور و مساعدت پرشور و باشکوه مردم، مسئولان و خیران را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار