خبرهای داغ:

بسیجیان رزمندگان مکتب ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی شهر الوند با حضور فرمانده سپاه البرز و مسئول نمایندگی ولی فقیه ، مسئول حفاظت اطلاعات سپاه و جمعی از بسیجیان برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۶۴۰۲۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت :بسیجیان رزمندگان مکتب ولایت هستند و الگوهای این مکتب شهداء و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است که وظیفه همه ما بسیجیان حفظ این ارزش ها و الگوها است .

شجاعی مهر در خصوص دو وظیفه اصلی و خطیر بسیج بیان کرد : بسیجیان امروز دو وظیفه مهم را باید در الویت ماموریت های خود قرار دهند اولین وظیفه توسعه نشر فرهنگ ایرانی، اسلامی و بسیجی و دیگری حفظ دستاوردها و آثار ارزشمند انقلاب است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز در ادامه اظهار کرد: بسیجی باید با توکل برخدا و مکتب رهبری به عشق ولایت و برای دفاع از حریم ولایت و نظام از شهداء و رزمندگان الگو گیری کند و برای همه این ارزشها که برای حفظ و پاسداری آن تلاش شده است، قدرشناس باشد و راه شهدا و ولایت محوری راچراغ راه خود قرار دهد .

در ادامه سرگرد علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز ضمن تقدير از زحمات فرمانده سابق حوزه شهید رجایی  اين جابجايي ها را براي پيشبرد اهداف بسيج و سپاه از ضروريات دانست و افزود: احساس تکلیف کردن و مردمی بودن از جمله مزیت های بسیج است و همواره مردم ، سپاه و بسیج در کنار هم هستند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات احسان ارجمندنیا فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی  ، برادر پاسدار ابراهیم خمسه  به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.

3002/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها