فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي گفت: از دشمني آمريكا نسبت به ايران كاسته نشده بلكه جبهه نفوذ خود را تغيير داده است.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۷۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، نشست روشنگری به همت حوزه مقاومت بسيج امير المومنين(ع) موران با سخنرانی فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان گرمي و پخش گزيده‌اي از بيانات روشنگری مقام معظم رهبري در مسجد جامع روستاي رحيملو از توابع بخش موران برگزار شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان گرمي در اين نشست با بیان اینکه دشمني آمريكا با ايران پس از مذاکرات كاسته نشده بلكه رنگ و بوي ديگر به خود گرفته است؛ افزود: جبهه نفوذ دشمن در حال حاضر عرصه فرهنگي و اقتصادي است و در اين حوزه سرمايه‌گذاري كلاني صورت گرفته است.

سرهنگ نوري با بيان اينكه رسانه‌هاي بيگانه حتي براي كودكان خردسال ما هم برنامه دارند؛ اظهار كرد: از 3۰۰ ماهواره تلويزيوني فعال در کل جهان تعداد ۱۱۶ ماهواره فضاي ايران را پوشش مي‌دهند و ماهواره‌هايي که در فضاي ايران فعالند، امکان دريافت حدود ۱۸ هزار شبکه تلويزيوني را فراهم کرده‌اند.

وي با اشاره به اين هجمه رسانه اي و فرهنگي دشمن گفت: در يک تحليل محتوايي،‌ عمده آنچه اين شبکه‌ها پخش مي‌کنند و روي مخاطب اثر مي‌گذارند، با سنت و فرهنگ اسلامي- ايراني در تضاد بوده و آثار بسيار مخرب روحي و رواني دارند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) با اين مضمون که «کسی که صبح کند در حالی که اهتمامی نسبت به امور مسلمین ندارد از آن‌ها نیست و کسی که صدای فردی را بشنود که فریاد می‌زند ای مسلمین! به داد من برسید و جواب وی را ندهد، مسلمان نیست«. اظهار كرد: ما بايد مدافع حاميان مظلوم خود در كشورهاي مورد ظلم و تجاوز در برابر مستكبران و ظالمان باشيم.

سرهنگ نوري در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه پتانسيل منطقه ما براي انجام كارهاي اقتصاد مقاومتي زياد است؛ گفت: در روستاها كه بعنوان گارگاه توليدي محسوب مي شود بايد ظرفيت ها و پتانسيل هاي بومي منطقه، شناسايي و در نحقق منويات مقام معظم رهبري در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتی با فراهم كردن زيرساخت و کاهش وابستگی براي افزايش تولید داخل و تلاش برای خود اتکایی حركت موثر و عملي صورت گيرد.

وي گفت: قطعاً باور و مشارکت همگانی پیش شرط و الزام اقتصاد مقاومتي است.

سرهنگ نوري در ادامه سخنان خود گفت: هركس طرح و ايده و فعاليتي در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي داشته باشد همه جانبه حمايت مي كنيم.

ارسال نظرات