سرتیپ دوم پاسدارمحسن کریمی روز گذشته با خانواده های شهیدان اسدالله اسدی، عطا الله آمره ای و حسن علی و محمود یوسفی دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۸۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

در این دیدار سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:دیدار با خانواده شهیدان برای سرکشی نیست بلکه برای عرض ادب و در کنار آن گرفتن روحیه برای ادامه راه شهیدان است. 

کریمی اظهار کرد: از اینکه می بینیم خانواده های شهدا همچنان با صلابت هستند و فرزندان شهدا به ثمر نشسته اند خدا را شاکریم.

وی ادامه داد: والدین شهید مفقود الاثر علاوه بر اینکه اجر شهادت فرزند را می برند؛ به خاطر انتظاری که برای بازگشت فرزندشان داشته اند مطمئنا اجر و ثواب بیشتری خواهند داشت. 

وی به والدین شهدا گفت: شما سرمایه ای برای عالم آخرت فرستاده اید و در حقیقت از قبل سرمایه گذاری کرده اید لذا اگر چه سختی های فراوانی در راه از دست دادن فزرندتان کشیده اید اما در پیشگاه الهی ماجور هستید.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: امنیت کنونی ما به واسطه شهداست و ما افتخار میکنیم که اگر شهید دادیم دشمن مزاحم ناموس ما نشد لذا باید مردم ما قدر این امنیت را بدانند که هر کس قدر ایثار شهدا را بداند در حقیقت خودش را بزرگ کرده است.

شهید اسدالله اسدی در سال 1365 به عنوان سرباز وظیفه اعزام مناطق عملیاتی جنوب کشور شد و در چهارم تیر ماه 1367 در عملیات جزیره مجنون مفقودالاثر شد و در سال 1376 پیکر پاکش تفحص و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

شهید عطا الله آمره ای در 11 خرداد 1344 در روستا آمره متولد شد و در 26 دی ماه 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

 شهید حسن علی یوسفی در سال 1361 در عملیات بیت المقدس مفقودالاثر و در سال 1383 پیکرش تفحص شد و نیز شهید محمود یوسفی در تاریخ 27 دی ماه 1365 در منطقه شرحانی به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات