فرماندار پارس‌آباد/

فعالیت نانوایی‌های غیرمجاز در پارس‌آباد متوقف شود

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: باید از فعالیت نانوایی‌های فاقد پروانه کسب و متخلف در سطح شهرستان پارس‌آباد جلوگیری شود تا فعالیت این واحدها سبب ایجاد نارضایتی در بین مردم نشود.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۸۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی احمدی، در جلسه شورای آرد و نان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: ماهانه بیش از یک هزار و 500 تن آرد بین بیش از 300 نانوایی شهری و روستایی شهرستان پارس‌آباد توزیع می‌شود.

وی با اشاره به کیفیت گندم تولیدشده در شهرستان بیان کرد:‌ شهرستان پارس‌آباد از لحاظ تولیدات گندم رتبه شاخص در استان را دارد و سالانه بیش از 150 هزار تن گندم در این شهرستان تولید شده و برای مصارف مختلف در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

احمدی گفت: این شهرستان مرزی از لحاظ جمعیتی دومین شهرستان استان و با در نظر گرفتن بعد مسافت از مرکز استان و فعالیت بیش از 300 نانوایی در مناطق شهری و روستایی ایجاد و راه‌اندازی شده که با توجه به این ظرفیت راه‌اندازی اداره غله در شهرستان پارس‌آباد از ضروریات بوده که باید در این زمینه مسئولان مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر بازرسی‌های منظم و مستمر از واحدهای نانوایی در سطح شهرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه افزایش بازرسی‌ها نقش و تاثیر بسزایی در تولید نان کیفی دارد، باید متولیان امر با بازرسی منظم و دقیق نسبت به برخورد جدی با متخلفان و کم فروشان و نیز ساماندهی نانوایی‌ها اقدام کنند.

وی با قدردانی از نانوایان که با رعایت بهداشت و حقوق شهروندان به کسب حلال و خدمت رسانی مطلوب به مردم مشغول هستند، افزود: باید از فعالیت نانوایی‌های فاقد پروانه کسب و متخلف در سطح شهرستان جلوگیری شود تا فعالیت این واحدها سبب ایجاد نارضایتی در بین مردم نشود.

ارسال نظرات