نشست مدیران دفاتر شوراها کشور در سرعین

دومین نشست تخصصی مدیران کل دفاتر شوراهای استانداری‌های سراسر کشور در سرعین آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۸۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، در مراسمی که در شهر سرعین برگزار شد، این نشست تخصصی که در سرعین برگزار می‌شود، با حضور معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور و معاون امور عمرانی استانداری اردبیل آغاز شد.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در این مراسم اظهار کرد: ما امسال برای شهرهای زیر 100 هزار نفر بیش از 700 میلیارد تومان برای ماشین‌آلات عمرانی، تأمین قیر مورد نیاز و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اعتبار اختصاص داده‌ایم.

نوذرپور تصریح کرد: در شهرهای زیر 20 هزار نفر توزیع قیر رایگان در دستور کار قرار گرفته و تلاشمان بر این است تا با حمایت از شوراها و شهرداری‌ها نظام‌نامه مشارکت بخش خصوصی را در فعالیت‌های شهرداری به انجام برسانیم.

وی گفت: تلاش ما بر این است تا در قالب این نشست تخصصی بتوانیم راهکارهای حمایتی از شوراها و شهرداری‌ها را مورد توجه و دقت نظر قرار دهیم تا امکان توسعه و تقویت حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه انجام شود.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور افزود: در ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری‌ها با توجه به وضعیت درآمدی کم بر پایه صدور پروانه و دیگر منابع موقتی که برای شهرداری‌ها تعریف شده، ضروری است در این مورد اقدام اساسی به انجام برسد.

وی واگذاری امور محلی را به مدیریت محلی از سوی دولت مرکزی و توانمند شدن هر چه بیشتر شهرداری‌های کشور را یادآور شد و بیان کرد: در این زمینه حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به سمتی است تا بتوانیم به سرعت مشکلات و خلأهای احتمالی را برطرف کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار