معاون فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: شهرستان پارس آباد مغان در تولید ذرت بذری، بذر سورگوم و دانه‌های روغنی مقام نخست کشوری را در اختیار دارد.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۰۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، اردوهای جهادی با حضور دانشجویان بسیجی و مزین به نام مطهر شهدای شهرستان خلخال به روستاهای محروم شهرستان خلخال اعزام شدند.

در افتتاحیه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عزیز الله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری از بسیجیان خواست تا تحقق عملی شعار مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را ممکن سازند.

وی تنها راه کار حل معضلات اقتصادی کشور را اقتصاد مقاومتی دانسته و بر مطالعه و تحقیق دانشجویان در زمینه اقتصاد مقاومتی توصیه کرد.

عابدی گفت: اردوی جهادی یکی از زیرساخت های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: هر جا با روحیه جهادی وارد میدان شدیم موفقیت های کلانی را به دست آورده ایم.

وی افزود: فلسفه وجودی تشکیل سپاه و بسیج برای همین است که هر گاه یک ضعفی انقلاب اسلامی را تهدید می کند و چه این ضعف اقتصادی , سیاسی و فرهنگی باشد ما موظفیم طبق قانونی اساسی وارد میدان شویم و در صدد حل این مشکل و معضل باشیم تا نظام وتمامیت انقلاب اسلامی از خطرات مصون بماند.

وی گفت: در حال حاضر مشاهده می شود که در پروژه های بزرگ و کلان کشور بسیج در کنار دولت و ارگان ها قرار داشته و همپای آن ها در حرکت است.

عابدی اظهار داشت: ما در اوایل انقلاب از کمترین امکانات برخوردار بودیم ولی با روحیه جهادی که رزمندگان و ملت ما داشتند با تولید علم و روحیه مقاومت و ایثار در مقابل تجاوزگران و استکبار ایستادیم .

در این مراسم حجت الله درخشان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال نیز از همکاری دانشگاه های شهرستان خلخال با طرح اردوهای جهادی بسیج سپاه ناحیه خلخال خبر داد و گفت: دانشجویان سعی کنند در عرصه هایی که حاضر می شوند تا با حس وحدت و همدلی و تعاون و کمک به همنوع حاضر و در این راه تلاش نمایند.

ارسال نظرات