فرماندار پارس آباد/

سالانه بیش از 1000 تن ماهی در شهرستان پارس آباد تولید می‌شود

فرماندار شهرستان پارس آباد از تولید سالانه یک هزار و 380 تن ماهی در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان تولید شامل ماهی‌های سردابی و گرمابی است که به استان های همجوار عرضه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۰۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، ، مهدی احمدی، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آبزی پروری پارس آباد مغان، با بیان اینکه این شهرستان در تامین نیاز استان اردبیل به ماهی سهم عمده ای دارد، اظهار کرد: علاوه بر عرضه ماهی ها در بازار استان، حجم قابل توجهی از تولیدات این منطقه به استان های همجوار نیز صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان پارس آباد به برکت وجود رودهای دائمی و فصلی و همچنین کانال های بزرگ آبیاری و اقلیم مناسب، قطب پرورش و تولید ماهی استان شده است، افزود: اجرای طرح‌های پرورش آبزیان سردابی و گرمابی در این شهرستان علاوه بر سود آوری برای منطقه، زمینه اشتغال چندین نفر را نیز فراهم کرده است.

فرماندار پارس آباد از فعال بودن 36 واحد پرورش ماهی گرم آبی و سرد آبی با تولید سالانه یک هزار و 380 تن خبر داد و گفت: پرورش ماهیان سرد آبی نیز در 4 واحد با تولید سالانه 43 تن از سال گذشته در این شهرستان آغاز شده است.

احمدی اظهار امیدواری کرد: با تلاش مسئولان شهرستان و فعال نمودن بخش خصوصی در افزایش تولید گوشت ماهی قدم های خوبی در آینده برداشته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار